Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

honda 929 dużo mi pali 20 litrów na 100 zalewa się paliwem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 16
Rejestracja: 12 września 2009, 19:14
Lokalizacja: radom
Motocykl: honda 929
Rok produkcji: 2000

honda 929 dużo mi pali 20 litrów na 100 zalewa się paliwem

Post » 12 września 2009, 19:24

prosze o rade moja honda zalewa się paliwem na zbiorniku robie 60 km czy kyoś miał taki problem

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 12 września 2009, 20:42

:ooo: o k....a. to naprawde przesada.

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 12:31
Lokalizacja: Pionki
Motocykl: GSXR litr
Rok produkcji: 2001

Post » 12 września 2009, 22:36

Regulacja... :diabel2: potrzebna może przewód paliwowy nie szczelny, nie cieknie ci wacha ? tylko poprostu pali w CENZURA ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2009, 01:52

no to co Sobol napisał wyżej lub też wtrychy CENZURA

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2009, 09:21

Przy takiej ilości paliwa (o ile dostaje się do cylindrów bo mało szczegółów napisałeś) silnik nie ma prawa pracować prawidłowo a jazda jest praktycznie niemożliwa (przygasanie, wypadanie zapłonów etc. etc.) Poziom oleju zwiększa się drastycznie ponieważ pierścienie nie poradzą sobie z taką ilością paliwa które nie zdąży odparować w stechiometryczną w kolektorze dolotowym. Najprawdopodobniej uszkodzony został regulator ciśnienia paliwa na listwie wtrysku lub co mniej prawdopodobne pompa paliwa. Do tej diagnozy potrzeba jednak wpiąć manometr w obieg i obserwować w czasie rzeczywistym ciśnienie dostarczane do wtryskiwaczy.
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 16
Rejestracja: 12 września 2009, 19:14
Lokalizacja: radom
Motocykl: honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2009, 10:59

tak jazda jest nie możliwa szarpie gaśnie paliwo wylatuje wydechem wkońcu zalewają się swiece najgożej jest na ssaniu sensor map podstawiiałem i nic na desce nie pali się żaden błąd czy to napewno listwa wtryskowa

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2009, 17:08

jak podstawiałeś MAP sensor jak ten czujnik ciśnienia bezwzględnego jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego ? Jedynie mogłeś przestawić TPS ale to nic nie da a wrecz pogorszy. To nie LISTWA WTRYSKOWA ANI WTRYSKIWACZE !!! Zmierz ciśnienie paliwa w układzie bo najprawdopodobniej masz uszkodzony regulator ciśnienia. Wrryskiwacze owszem jak osiągniesz przebieg rzedu 300 000
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 16
Rejestracja: 12 września 2009, 19:14
Lokalizacja: radom
Motocykl: honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2009, 20:05

kupiłem dziśaj cały kompletny układ wtryskowy razem z przepustnicami czy wniej znajduje się ten regulator ciśnienia o kturym mi pisałes prosze o odpowiedż i dzękuje za dorade !! jeszcze ci powiem że podstawiłem mój komputer do innego motoru i chodził idealnie bo myślałem że padł komputer sterujący

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2009, 20:12

tak regulator znajduje sie na listwie ale na litosc boska po chu ja kupowac czesci i wymieniac je metoda prob i bledow placac za to duzo pieniedzy jak mozna dac motocykl do znajaceo sie na rzeczy mechanika ktory zrobi niezbedne pomiary i odpowiednio zdiagnozuje usterke :/ :/
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 16
Rejestracja: 12 września 2009, 19:14
Lokalizacja: radom
Motocykl: honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2009, 21:20

właśnie moto stoi w serwisie hondy w lublinie od 3 tygodni i nic nie stwierdzili wcześniej w dwuch warsztatach w radomiu a za te wtryski dałem 150 zł można zaryzykować a ty naprawiasz cziken929 motory to jak oni nie dadzom rady to moge zaprowadzić moto do ciebie

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 września 2009, 09:09

jak nie dadzą rady w sokole na montażowej to ja się chętnie podejmę ciężkiego zadania choć podejrzewam, że z listwą wtrysku i regulatorem powinno zadziałać. Oczywiście to tylko spekulacje ponieważ ja motocykla na oczy nie widziałem ;)
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 14 lipca 2008, 14:31
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: CBR SC33, CBR PC23, XT 43F
Rok produkcji: 0

Post » 14 września 2009, 09:58

Moje zdanie: wyjąć listwę z wtryskami, zakręcić silnikiem i wzrokowo będzie widać czy któryś się nie zawiesił i czy mniej-więcej dają ładną równą mgiełkę. To oczywiście proste sprawdzanie, które wyłapie tylko duuuużą usterkę, ale z tego co piszesz o przepale Twoja takowa jest. Jeśli natomiast paliwa nie idzie aż tak dużo, to standardowo trzeba sprawdzić wszystkie czujniki mające wpływ na skład mieszanki, czyli zacząć od czujnika temperatury, mapsensora i ew. TPS, ale ten ostatni to raczej z Twoją usterką nie ma związku.
Co do regulatora ciśnienia paliwa, to jeśli by się zaciął "na amen" to ciśnienie na wtryskiwaczach byłoby równe maksymalnemu ciśnieniu pompy paliwa (nie wiem ile wynosi w CBR, ale przypuszczam że ze 6 barów), zamiast jakiś 3 barów, więc przy stałych czasach otwarcia wtrysków dostawałby 2 razy za dużo paliwa. Taki silnik rzeczywiście nie ma prawa pracować normalnie - może nawet w ogóle nie chcieć pracować.
Ja bym obstawiał że któryś z wtryskiwaczy się zawiesił - to by tłumaczyło, że to moto w ogóle jeszcze odpala... Napisz jeszcze czy chodzi na 4 cylindry ? (to słychać...)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość