Dzisiaj jest 12 maja 2024, 17:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mruga czerwona kontrolka + swici FI + problem z air cleaner

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 14 czerwca 2010, 12:53
Lokalizacja: żory
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Mruga czerwona kontrolka + swici FI + problem z air cleaner

Post » 14 czerwca 2010, 12:56

Witam.
Wie ktoś co moze być przyczyną tego??
Te air cleaner co to jest dokladnie?? bo wiem ze wychodzą z tego 3 linki i 2 idą do wydechu a jedna gdzies tam pod filtr powietrza i jak włączam zapłon to wtryski normalnie sie odpalaja czyli włączają, podaja paliwo i wyłączą a te air nonstop rzępoli tak jak by jakieś trybka w tym były urwane takie odgłos sie z tego wydobywa takie głuche rzępolenie tak jak by sie nonstop cos tam kręciło.
Czy idzie to jakos rozebrac i jakos naprawicz??
I czy to jest przyczyna ze na wyswietlaczu swiece te FI i mruda czerwona kontrolka??
W załączniku przesyłam to co mi rzępoli.
Dzieki z góry z odp i pozdrawiam.
Załączniki
problem.JPG

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 14 czerwca 2010, 13:06

Zatarte trybka w silniczku sterującym zaworem EGCV w kolektorze wydechowym!!! Kontrolka FI na wyświetlaczu będzie się świecić (mrugać) do momentu usunięcia awarii!! Silniczek raczej do wymiany!!

 
Posty: 3
Rejestracja: 14 czerwca 2010, 12:53
Lokalizacja: żory
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 czerwca 2010, 14:28

No dokladnie. Rozebrałem ten silniczek i tam są jakies plastikowe trybka które sie porozpadywały. Czy idzie kupic same te trybka??
I co mogł byc przyczyną tego?? czy cos moglo sie zablokowac i tamu to sie rozpadlo?? czy co??
Jak to robierałem to chcialem pokrecic tą klapką w kolektorze na sucho bez linek i sie nie dało a czy powino sie tym dec kręcic w ogole?? Czy mzoe wlasnie przez to ze to jest zablokowane to te trybka sie rozpadły?

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 14 czerwca 2010, 14:59

nie kupisz samych trybek.
tak ta klapka powinna dac sie otwierać recznie.
jezeli sie nie otwiera, to strzeliły tryba przez nią. pzdr

 
Posty: 3
Rejestracja: 14 czerwca 2010, 12:53
Lokalizacja: żory
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 czerwca 2010, 22:53

to co moglo sie z tym stac znowu ze tego obracac nie idzie?

[ Dodano: Czw Cze 17, 2010 1:37 pm ]
a czy moge to w ogole wymontowac?? tą linke z airboxa i te 2 z przepustnicy w rurze wydechowej z ta przepustnicą??
Slyszałem ze tak robią czy to jest dobry pomysl??
Tylko ze jak podpinam sam silniczek bez linek to dalej mi swiieci Fi i czerwona kontrolka idzie to jakos zmostkowac czy cos w tym stylu?

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 30 lipca 2010, 08:52

Bez exupa można pomykać ale nie słyszałem o sposobie pozbycia się mrygającego fi!!

TAK DLA POTOMNYCH JAK MOTOR CHODZI I NAGLE ZACZNIE WYMRYGIWAĆ BŁĘDY TO JE SPISAĆ I ZROBIĆ RESET BŁĘDÓW, A MARTWIĆ SIĘ JAK PO RESECIE ZACZNIE WYMRYGIWAĆ TO SAMO!!!

Ja ostatnio po deszczu tak miałem wymrygał mi 9,11,34,35 nagle więc zrobiłem reset i dałem mu wyschnąć i wszystko ustąpiło jak ręką odjął.

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 30 lipca 2010, 15:17

bez exupu bedzie moto troche gorzej chdozic na niskich,
mialem taki przypadek u kolegi w929 zakladalem mu caly ten zawor bo mial wyciagniety i po wlozeniu osad czy co blokowalo toto... wyjalem przeczyscilem i sie ladnie krecilo...

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 14 sierpnia 2010, 10:08

klimszynson pisze:No dokladnie. Rozebrałem ten silniczek i tam są jakies plastikowe trybka które sie porozpadywały. Czy idzie kupic same te trybka??
I co mogł byc przyczyną tego?? czy cos moglo sie zablokowac i tamu to sie rozpadlo?? czy co??
Jak to robierałem to chcialem pokrecic tą klapką w kolektorze na sucho bez linek i sie nie dało a czy powino sie tym dec kręcic w ogole?? Czy mzoe wlasnie przez to ze to jest zablokowane to te trybka sie rozpadły?


Który tryb ci się obrócił?? Ja po kupnie moto miałem od razu zrobić czyszczenie exupa ale się nie wyrobiłem :( też mi się zmielił tryb, szukam drugiego silniczka ale może tobie zmielił się inny tryb niż mi to może się dogadamy!! Daj fotkę tych twoich trybów.

[ Dodano: Sob Sie 14, 2010 10:12 am ]
klimszynson pisze:to co moglo sie z tym stac znowu ze tego obracac nie idzie?

[ Dodano: Czw Cze 17, 2010 1:37 pm ]


U mnie exup się obracał ale się przycinał i też się zmielił tryb :(
Wyjęcie i czyszczenie to nie taka tragedia! Da się zrobić samemu jak rozbierzesz to druciak i papier i ogień. Ja już wyczyściłem i znowu jest luzik ale silnik już padł.

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 15 sierpnia 2010, 12:35

Co prawda nie w sc44 a sc50 ale wyświetla mi błąd nr35, ale może po kolei.
Wczoraj na ślubie kolegi jakieś półtorej godziny jazdy z prędkościami ok 30 - 40 km/h przyszło wracać do domu. Jadąc już normalnym tępem zaświeciła mi czerwona kontrolka więc się zatrzymałem i sprawdziłem nr. błędu tel do kolegi z serwisu i sprawdził, że to coś z EGCV. Praca motocykla się nie zmieniła wszystko jest tak samo, nie zamula się ani nic z tych rzeczy. I tak moto idzie do serwisu ale pytanie jak zresetować błędy, bo może przez te kulanie się z zawrotnymi prędkościemi coś mu się popier....ło ;)
Z góry dzięki za podpowiedzi.

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 15 sierpnia 2010, 13:02

Zresetować zawsze można spróbować. u mnie raz pomogło,ale zawór mógł się zanieczyścić i zaciąć na chwilę i dlatego wywaliło błąd. Proponuje rozebrać zawór i wyczyścić.

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 15 sierpnia 2010, 13:09

Zaraz po zakupie moto było na serwisie i był czyszczony więc nie sądzę aby po 3tys. km się już tak zabrudził ale i tak to sprawdzę ;) a co z resetem ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 15 sierpnia 2010, 15:37

nie wiem jak się robi reset w 954 ale w 929 to pikuś, ups sory Pan Pikuś. Zobacz w manualu bo powinno być.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości