Dzisiaj jest 02 maja 2024, 18:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929 zmulona na niskich obrotach, szukam porady!!!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 24
Rejestracja: 28 stycznia 2011, 22:24
Lokalizacja: Wałcz
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

929 zmulona na niskich obrotach, szukam porady!!!

Post » 29 stycznia 2011, 23:01

Witam.
W moto zmieniłem łańcuszek rozrządu i dałem ją na wyregulowanie zaworów oraz zmieniłem napinacz rozrządu. Silnik pracuję trochę ciszej ale nadal coś żezi od niskich obrotów jakby znowu zawory byly do regulacji. Dodatkowo zauwazylem ze moto w czasie jazdy wkreca sie na obroty od dołu jak 600ka. Nie wiem co jest grane. Albo mechanicy zrąbali coś przy ustawianiu zaworów albo coś jeszcze to nie gra. Zamierzam przeczyscic filtr itd. posprawdzac wszystkie wtyczki i węże ale nie wiem czy to cos da. Czy 929 ma jakis filtr paliwa?Moto ma gdzies 40/45tys km i nie ukrywam ze przepalam je ale smarowanie i chlodzenie zawsze jest.W moto nie ma exupa ale pomimo tego wczesnie lepiej chodizla.
Jesli ktos wiec cos w tej sprawie prosze o info.
Pozdro

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 29 stycznia 2011, 23:46

oddaj moto do tych co robili i niech poprawia !powitalnia sie klania

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 30 stycznia 2011, 00:29

też bym od tego zaczął!! a co do dzwonienia to 929 tak ma trochę musi :) taki urok :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 30 stycznia 2011, 09:39

929 musi delikatnie "żezić", z nia już nie ma tak jak w starszych CBR, że silnik chodził bardzo cichutko i kulturalnie.

Co do dołu to ja też exupa nie mam ale zbiera się elegancko od samego dołu bez problemów. Skoro wcześniej z tym problemów nie było to raczej nie jest to wina zaworu. Pogadaj z serwisem który Ci to robił, niech poprawiają jak coś spartolili :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 30 stycznia 2011, 11:23

Moim zdaniem masz cos zesrane z exupem bo po pierwsze Ci cos w nim żęzi a po drugie masz słaby dól więc albo na regulacjach go nawet nie ruszyli albo cos zrypali i nie jest dobrze wyregulowany

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 30 stycznia 2011, 11:36

RudiszRR pisze:Moim zdaniem masz cos zesrane z exupem bo po pierwsze Ci cos w nim żęzi a po drugie masz słaby dól więc albo na regulacjach go nawet nie ruszyli albo cos zrypali i nie jest dobrze wyregulowany
Rudisz kolega pisze ze nie ma exupa :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 16 maja 2010, 16:58
Lokalizacja: Slask ,Ze
Motocykl: honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 stycznia 2011, 22:51

Proponuję koledze zawitac spowrotem do mechaników którzy to robili moze zle poustawiali rozrząd lub zle wyregulowali zawory. Co do pracy silnika to tak jak koledzy wczesniej pisali ten typ tak ma na niskich słychac cosik ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 26 października 2010, 13:39
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Rok produkcji: 1999

Post » 01 lutego 2011, 17:49

Jakby rozrząd był źle ustawiony to byłaby kolizja lub w całym zakresie szarpałoby, a na wysokich idzie dobrze z tego co zrozumiałem, EXUP wywalony całkiem? Może odłączony i zasłania przekrój? Może w pozycji jest cały czas tej dla niskich obrotów? Strzelam bo EXUPa w 929 nie widziałem. :027:

Awatar użytkownika
 
Posty: 24
Rejestracja: 28 stycznia 2011, 22:24
Lokalizacja: Wałcz
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 kwietnia 2011, 11:34

Witam. Chłopaki małe sprostowanie, nie wiem jak sprawdzałem ale mam exup ale nie mam czujnika spalin wkręcanego w rurę za exupem, exup chyba podłączony bo linki są przykręcone. Jeszcze muszę to sprawdzić.
Powiedzcie mi jak sprawdzić czy exup chodzi poprawnie i czy w ogóle chodzi itd.
Żadnych błędów nie mam na liczniku.
Dodatkowo sprawdziłem kompresję na cylindrach i wszystko jest ok czyli zawory ustawione ok może ten exup coś nie tak działa.
Możliwe też, że przyczyną dławienia się na niskich obrotach jest wykręcona śruba od ssania przy jednej gardzieli.
Co o tym myślicie?
Pozdro

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 13 kwietnia 2011, 11:48

Tu masz kolego opisane jak go sprawdzic i jak ustawic.
http://forum.fireblade.pl/topics29/regu ... ight=zawor
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 24
Rejestracja: 28 stycznia 2011, 22:24
Lokalizacja: Wałcz
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 kwietnia 2011, 12:03

dzięki kolego

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 13 kwietnia 2011, 12:04

pochwal sie jak dojdziesz do ladu. :)
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość