It is currently 16 November 2025, 15:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Odpalanie ciezka sprawa

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 5
Joined: 22 December 2011, 04:49
Location: Wawa
Motocykl: CBR 1000rr
Year production: 2004

Odpalanie ciezka sprawa

Post » 22 December 2011, 05:11

Witam przeczytalem juz dwa tematy o tym jak ciezko odpala przy wysokiej temperaturze ale niczego sie nie dowiedzialem. Mam ten sam problem a zawory swiece akumulator alternator wporzadku i nie wiem do czego sie konkretnie zabrac zeby cos z tym zrobic prosze o pomoc.

 
Posts: 433
Joined: 10 December 2008, 21:53
Location: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Year production: 2009

Post » 22 December 2011, 07:40

Powitalnia !

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 22 December 2011, 08:40

Ciężko tzn. jak ciężko 3-4 obroty wału więcej?
Moto Psycho

User avatar
 
Posts: 368
Joined: 14 November 2011, 12:49
Location: Zamość
Points: 1
Motocykl: --------------
Year production: 0

Post » 22 December 2011, 11:54

a gdzie powitalnia....?

 
Posts: 5
Joined: 22 December 2011, 04:49
Location: Wawa
Motocykl: CBR 1000rr
Year production: 2004

Post » 22 December 2011, 19:16

No wiecej kreci niz 3 4 razy musze sie dobrze pomeczyc jak jest nagrzany:/

 
Posts: 36
Joined: 20 April 2011, 21:46
Location: SY(f)
Motocykl: Był SC33
Year production: 0

Post » 22 December 2011, 20:29

Zawory.

 
Posts: 5
Joined: 22 December 2011, 04:49
Location: Wawa
Motocykl: CBR 1000rr
Year production: 2004

Post » 22 December 2011, 20:30

Zawory byly regulowane tak jak napisalem akumulator alternator swiece wszystko nowe

 
Posts: 27
Joined: 13 February 2011, 16:34
Location: Wieluń/Po
Motocykl: cbr 929
Year production: 0

Post » 22 December 2011, 22:03

Cewki mogą broić.

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 23 December 2011, 09:12

Większość podpowiedzi tutaj będzie na zasadzie (gdzieś żem czytał to może być to) Możesz iść tą drogą i wymieniać wszystko to o czym ziomale piszą z marnym skutkiem. Cewki mogą broić...hmmm.... wswzystkie razem whahah no cóż wymień to się przekonasz ale pamiętaj, że to ty za nie zapłacisz. I tak tu 300 tam 400 i jeszcze to za 500 plus moduł za 800 i wyjdzie może kilka tysi. Poszukaj dobrego diagnosty to moja rada
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 19
Joined: 17 September 2009, 21:35
Location: zawidz
Motocykl: cbr 1000rr
Year production: 0

Post » 23 December 2011, 09:50

Witam. Sprawdź sprężanie. Bierze Ci olej? Sprawdź też kody usterek, może któryś z czujników daje złe wskazania. Jest trochę roboty, ale warto by wykręcić świece jak nie chce zapalić i je sprawdzić, czy nie zalewa

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 23 December 2011, 11:46

kolega mial kiedys podobny problem z 1000 okazalo sie ze cos w rozruszniku sie zapieklo wystarczylo przesmarowac

 
Posts: 19
Joined: 17 September 2009, 21:35
Location: zawidz
Motocykl: cbr 1000rr
Year production: 0

Post » 23 December 2011, 17:48

Problem z wolnym kręceniem już przerabiałem. Drugi akumulator, rozrusznik, sprawdzenie i wymiana przewodu masy, ponieważ w takiej sytuacji, kiedy moto jest rozgrzany, może zwiększać się oporność przewodu masowego. Niestety, 1000rr kręcą stosunkowo wolno.

Next

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests