Witam przeczytalem juz dwa tematy o tym jak ciezko odpala przy wysokiej temperaturze ale niczego sie nie dowiedzialem. Mam ten sam problem a zawory swiece akumulator alternator wporzadku i nie wiem do czego sie konkretnie zabrac zeby cos z tym zrobic prosze o pomoc.
Większość podpowiedzi tutaj będzie na zasadzie (gdzieś żem czytał to może być to) Możesz iść tą drogą i wymieniać wszystko to o czym ziomale piszą z marnym skutkiem. Cewki mogą broić...hmmm.... wswzystkie razem whahah no cóż wymień to się przekonasz ale pamiętaj, że to ty za nie zapłacisz. I tak tu 300 tam 400 i jeszcze to za 500 plus moduł za 800 i wyjdzie może kilka tysi. Poszukaj dobrego diagnosty to moja rada
Witam. Sprawdź sprężanie. Bierze Ci olej? Sprawdź też kody usterek, może któryś z czujników daje złe wskazania. Jest trochę roboty, ale warto by wykręcić świece jak nie chce zapalić i je sprawdzić, czy nie zalewa
Problem z wolnym kręceniem już przerabiałem. Drugi akumulator, rozrusznik, sprawdzenie i wymiana przewodu masy, ponieważ w takiej sytuacji, kiedy moto jest rozgrzany, może zwiększać się oporność przewodu masowego. Niestety, 1000rr kręcą stosunkowo wolno.