Dzisiaj jest 18 czerwca 2025, 09:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

filtry powietrza K&N

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 02 maja 2009, 02:42

Gdzies ktos mowil,pisal ze powinien chodzic,generalnie szkoda by miec k&n trzeba dynojet,pomysle o nich moze :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 02 maja 2009, 09:17

A ja się muszę pochwalić boi teraz już wiem dlaczego filtr k&N mi nic nie dawał. Otóż przypadkiem kiedy to chciałem uszczelnić pastą do wydechów łączenie końcówka kolektorów-tłumik, ku mojemu zdziwieniu okazało się żę nie mam w Quill-u wolnego przelotu. Zatem u kumpla w warsztacie rozebraliśmy tłumik Quill-a na części pierwsze i (a nie było łatwo, w fabryce się postarali żeby nie można było się dostać do środka) wybebeszyliśmy ze środka zbędne rzeczy i powstał wolny przelot. Quill teraz gada pięknie ale nie to najważniejsze. Najważniejsze że mój blady wkręca się teraz jak głupi i Za....la jak szalony. Teraz to jest jazda :) Po co było pchać w dolot K&N jak nie było wolnego wylotu. Różnica niebagatelna. Aż się sam zdziwiłem Woooow ! ! !

 
Posty: 8
Rejestracja: 28 kwietnia 2009, 07:57
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: CBR1000rr
Rok produkcji: 2004

Post » 04 maja 2009, 13:25

ja jestem swiezo po wymianie filtra na K&N i rowniez zauwazylem szparke ..lecz zagladam po chwili do dolaczonej instrukcji zakladania filtra, ze tam jest wyraznie zaznaczona ta szparka ..wiec chyba tak ma byc i koniec no ;)

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości