Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 20:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Spalanie oleju w CBR 1000 RR SC59

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 25 listopada 2009, 22:58

Mor pisze:
Jacek Zgorzelec pisze:Nie martwie się o te spalanie ale jest to problem. W przyszłym roku z kolesiami lecimy na Balaton (Węgry) tj 750 km od Zgorzelca. Najgorsze jest to, że między ciuchami zamiast flaszki musze włożyć butel z oliwą he he he :)

Ja przyklejałem taśmą do podnóżków pasażera, od wewnątrznej strony...


Śmiechu warte. Nie mogę do teraz uwierzyć że fani hondy zostali tak potraktowani żeby wozić olej ze sobą w nowiutkim sprzęcie. Honda zrobiła taki bubel i to jeszcze z silnikiem, w których od "nastu lat" nie było problemów. Ciekawe jakie to przyniesie skutki ekonomiczne w przyszłości? Jeśli klienci masowo odejdą do konkurencji to możemy doczekać się wstrzymania produkcji jakiegoś modelu żeby wyszli na prostą.

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 25 listopada 2009, 23:38

coś ala mercedes że rdzewieje honda pali olej hehe
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 26 listopada 2009, 09:11

z tym Mercedesem to się nie zgadzam bardzo,,,akurat jestem fanem marki Mercedes,, ja mam i mój ojciec ma,, i jeżeli naprawdę wszystko jest gicik,, Modele które wychodziły od Zasady ,,to fakt były spartolone,,(to tak na marginesie)

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 26 listopada 2009, 17:25

Hondzia spartoliła robote!!! Najgorsze jest to ze posiadacze tejze cebry bynajmniej w Polsce nie doczekają się chyba żadnej reakcji ze strony Hondy. Ciekawe czemu sie tak dzieje? Technika w konstruowaniu silników poszła mooocno do przodu a nie można sie ustrzec od takich wpadek. Podejrzewam że bedzie cięzko sie pozbyć tego modelu sprzedając go po normalnej rynkowej cenie.

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 26 listopada 2009, 18:00

makanaky pisze: Podejrzewam że bedzie cięzko sie pozbyć tego modelu sprzedając go po normalnej rynkowej cenie.


Czemu ciężko? Po prostu ludzie zamiast pytać: jaki przebieg i ile pali? zapytają Ile bierze - oleju? i od tego będą wychodzić z negocjacjami :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 26 listopada 2009, 18:02

hehehe no tak !!! :) moze i tak być

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 17:53
Lokalizacja: Polska
Motocykl: Fireblade
Rok produkcji: 2008

Post » 26 listopada 2009, 21:39

MAKANAKY masz racje. Hondzie będzie taniej przyjąć kilkaset liści na twarz niż uwzględniać reklamacje bo policzmy ile kosztowała by naprawa pojedynczego motocykla a teraz kolejne pytanie ile takich egzemplarzy jest w naszym kraju a ile na świecie. Sumując do wszystkich sc59 części + robocizna = no właśnie ile? Podwyżki na ryż, bankructwo czy upadła fabryka w Japonii he he he. A czy oni zdają sobie sprawe z tego że nikt nie poleci ich motoru do zakupu?

 
Posty: 62
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:11
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 26 listopada 2009, 22:21

pomały wszyscy zapominają ze w testach litrówek sc59 zajmował pierwsze miejsce

a byłby to taki fajny sprzęt...

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 26 listopada 2009, 23:43

Nie wyobrażam sobie jezdzić z olejem na dolewki i to jeszcze na nowiuskim sprzęcie. Przypominają mi sie czasy ujezdżania MZtki kiedy to w plecaku woziło sie olej Mixol i pokazną ilość kluczy w obawie przed awarią gdzieś na trasie. Nie zazdroszcze właścicielom tego fajerka sytuacji w jakiej się znalezli. Nie powinno tak być :wnerwiony: . Ciekawe czy tyczy się to tylko poszczególnych felernych egzemplarzy??? Chociaż patrząc na zachodnie fora i co ludzie tam wypisuja to chyba wniosek narzuca sie sam. Pozdrawiam i bezawaryjności życzę !!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 18 lipca 2009, 16:42
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57b
Rok produkcji: 2006

Post » 11 grudnia 2009, 02:45

trzeba bedzie wlewaćdoktorka to może mniej będzie brał :P
MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ

 
Posty: 6
Rejestracja: 08 marca 2009, 21:41
Lokalizacja: wrocław
Motocykl: honda cbr 1000rr
Rok produkcji: 2008

Post » 03 stycznia 2010, 14:35

.....wszystkiego dobrego w nowym roku 2010 wszystkim posiadaczom sc59. :jupi: :jupi: :jupi: :piwo: :piwo: :piwo: oby wam maszyny przestaly brac olej !!!!!!!!! :one:
capirex

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 03 stycznia 2010, 15:32

Ja to się zastanawiam co to będzie jak to będzie miało przejechane 45-50 tyś to przecież będzie złom i nikt tego kupić nie będzie chciał i już patrząc na poszczególne modele honda jest najtańsza . chyba że za grosze.
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość