Dzisiaj jest 24 czerwca 2025, 23:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kupno SC57A - na co zwrócić uwagę przy kupnie / jakie wady?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Kupno SC57A - na co zwrócić uwagę przy kupnie / jakie wady?

Post » 21 lutego 2013, 19:07

Witam.
Tak jak w temacie, interesuje mnie na co szczególnie trzeba zwrócić uwage przy kupnie tego modelu, lub młodszego modelu SC57B. Pobór oleju, skrzynia, jakieś awarie które często występują itp.

Czy występują jakieś wady fabryczne które często występują w tym modelu ?


Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 21 lutego 2013, 20:02

SC57A miało wadliwe liczniki, które były wymieniane w ramach akcji serwisowych (zawyżały prędkość).

 
Posty: 29
Rejestracja: 20 września 2012, 12:37
Lokalizacja: Bedzin
Motocykl:

Post » 23 lutego 2013, 10:08

Witam, czy ktoś się orientuję czy są to oryginalne owiewki? http://allegro.pl/honda-cbr1000rr-fireb ... 20133.html

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 23 lutego 2013, 10:28

Made in China

 
Posty: 130
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 10:29
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2004

Post » 23 lutego 2013, 11:04

stashekcn pisze:SC57A miało wadliwe liczniki, które były wymieniane w ramach akcji serwisowych (zawyżały prędkość).


Zaniżały.

 
Posty: 29
Rejestracja: 20 września 2012, 12:37
Lokalizacja: Bedzin
Motocykl:

Post » 23 lutego 2013, 11:05

dzięki :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 23 lutego 2013, 12:58

jakoś mało tu sensownych odpowiedzi..

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Post » 23 lutego 2013, 13:15

Bo poki co nikt nie stwierdzil jakiejs wiekszej usterki typu pekajaca rama lub powazna awaria silnika.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 23 lutego 2013, 13:21

dzięki, o taką odp. mi chodziło :)

czyli rozumiem że mity o tym że Sc57A lub B potrafią wchłonąć dużo oleju można odłożyć na półkę? :)

ze skrzynią również nie ma żadnych większych problemów (mam na myśli - wypadającą 2'jke) ?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 23 lutego 2013, 13:32

[quote]czyli rozumiem że mity o tym że Sc57A lub B potrafią wchłonąć dużo oleju można odłożyć na półkę?

ze skrzynią również nie ma żadnych większych problemów (mam na myśli - wypadającą 2'jke) ?
[/quote

skrajne przypadki są jak i ze skrzynią jak i z olejem. W 919 929 i 954 to często się słyszy że skrzynia pasła a o SC 57 już nie
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 01 marca 2013, 19:32

Dokładnie jak pisze wiertło. Ja mam SC-57A 2005 rok, zrobiłem nim juz 15 tyś, mam na liczniku 41 tyś km i nie dolewam oleju. Leję syntetyk Agipa 10W60, odpowiednik Motula 300V. W poprzednich CBR padały regulatory, tak w 1000RR są przypadki ze w okolicach 30 tyś pada alternator (ja tak miałem i pare osób na forum). No i praca silnika nie jest już taka aksamitna jak w 899cm3 czy 919 ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 02 marca 2013, 01:13

regulatory to juz chyba przypadłość Cbr :)

w 919 też u mnie swego czasu fabryczny OEM padł bez tzw. "żeberek chłodzących" :)



stashekcn pisze: No i praca silnika nie jest już taka aksamitna jak w 899cm3 czy 919 ;)


Co masz na myśli pisząc aksamitna? :P chodzi o klekot silnika jak w 954 czy płynność mocy jak w 919?

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość