Proste, że komputer nie rozpozna kto prowadzi ale podejrzewam, że dłuższa spokojna jazda taką dajmy na to cebrą 1000 odbije się po jakimś czasie. Nagar na denkach tłoków sam bez powodu nie osiada a jego większa ilość będzie efektem właśnie takiej wolnej jazdy.Wiadomo, że tego nie nazbiera się w kilogramach ale na pewno będzie znaczna różnica między zapierniczaniem tak jak został stworzony do tego sport a jazdą turystyczną. Tu i tu nagar zbieże się ale różnica bedzie zauważalna na pewno. Chociaz kto tam w cylindry zagląda, ogień na tłoki i ośka
To tylko taki przykład ale różnica w jeździe na pewno będzie zauważalna. Diesel też niby ciągnie już od niskich obrotów ale jazda cały czas na niskich obrotach też szkodzi i później pytanie czemu nie jedzie? 150km, turbina, tyle niutonów a światło kanałów dolotowych (taki przykład) z fi40 zrobiło się fi25 i przypływ już mniejszy i pytanie dlaczego nie jedzie
Myślę, że powolne turlanie się sportem na pewno wyjdzie po jakimś czasie. A szkoda gdy te 170 pare koni stoi bezużyteczne
Pozdro