Pozdrawiam
wiertło pisze:możesz zamulić tak silnik że v max tego motocykla będzie 150 km jeszcze trochę
To tylko taki przykład ale różnica w jeździe na pewno będzie zauważalna. Diesel też niby ciągnie już od niskich obrotów ale jazda cały czas na niskich obrotach też szkodzi i później pytanie czemu nie jedzie? 150km, turbina, tyle niutonów a światło kanałów dolotowych (taki przykład) z fi40 zrobiło się fi25 i przypływ już mniejszy i pytanie dlaczego nie jedzie
Myślę, że powolne turlanie się sportem na pewno wyjdzie po jakimś czasie. A szkoda gdy te 170 pare koni stoi bezużyteczne
Pozdro
z tym że silnik się zamula to też lipa bo można 120 sobie lecieć na 3 biegu z normalnymi obrotami i wtedy jest wszystko ok , tylko rekordu spalania wtedy nie ustanowisz
luis954 pisze:pany bez obrazy ale po cholere patrzeć w 170 konnym moto na spalanie jak bym chciał tanio jezdzić to skutera bym kupił.Dla mnie liczy się tylko frajda,
Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości