Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 12:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Craspady

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 155
Rejestracja: 23 października 2011, 13:49
Lokalizacja: Lbt
Pochwały: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Rok produkcji: 2006

Craspady

Post » 29 grudnia 2011, 16:14

Z której strony silnik rr (2007) jest bardziej wysunięty z ramy i z której założyć dłuższy a z której krótszy crashpad ? Crashe różnią się o ok 4-5mm a tak na gołe oko nie potrafię ocenić z której strony silnik jest bardziej wysunięty i jak to powinno być :D

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 29 grudnia 2011, 18:33

dłuższy z lewej pokrywa alternatora
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 29 grudnia 2011, 18:35

w sc59 crash dluzszy jest z prawej strony poniewaz jest tuleja dystansowa pomiedzy silnikiem a rama w sc 57 powinno byc podobnie sprawdz odleglosc pomiedzy poczatkiem otworu a zaczynajacym sie gwintem

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 grudnia 2011, 01:14

jesli chodzi o sc57 A i B to najlepiej jest zamontować dwa crashe na strone
tak jak sa mocowania silnika jedno niżej i ten crash chroni dekle i jeden wyżej który chroni resztę + crashe na tylna oś i przy ślizgach moto jest najlepiej chronione, niestety trzeba wiercić w owiewkach dziury co nie wszystkim odpowiada to sa moje spostrzeżenia jesli chodzi o sc57 , wszystkie modele w dół lewa strona dłuższa ;)

 
Posty: 155
Rejestracja: 23 października 2011, 13:49
Lokalizacja: Lbt
Pochwały: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Rok produkcji: 2006

Post » 30 grudnia 2011, 12:14

Dzieki za porady, dłuższy będzie więc z lewej :D pooooozdro :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 grudnia 2011, 12:32

pochwal się jak wyszło ;)

 
Posty: 18
Rejestracja: 09 marca 2012, 17:03
Lokalizacja: londyn
Motocykl:

Post » 03 kwietnia 2012, 15:29

podepne sie pod temat ....
Panowie jak jest najelpiej wlasnie wstawic crashpady najlatwiejsza droga do umieszczenia ich w owiewce tzn chodzi mi o to jak mierzycie gdze dziury trzeba na nie wyciaciac czy zdejmujecie czy jakis inny sposob moze jest Pytam bo nigdy tego nie robilem .... dzieki za odp

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 03 kwietnia 2012, 16:51


Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 kwietnia 2012, 22:55

turnmil pisze:podepne sie pod temat ....
Panowie jak jest najelpiej wlasnie wstawic crashpady najlatwiejsza droga do umieszczenia ich w owiewce tzn chodzi mi o to jak mierzycie gdze dziury trzeba na nie wyciaciac czy zdejmujecie czy jakis inny sposob moze jest Pytam bo nigdy tego nie robilem .... dzieki za odp

wykręć śrubę wkręć dłuższą która będzie wystać załóż owiewkę i jak lekko ja przyciśniesz do wystającej śruby to bedziesz miał jak na dłoni gdzie wiercić koronką ,a ile na wystawać mozesz zmieżyć przed z ciągnięciem owiewki mniej wiecej uciąć a potem wkręcając sobie ją ustawisz tak by po założeniu owiewki była mała przerwa ;) powodzenia jak bedziesz kupować śrubę pamiętaj ze to skok gwintu 1,25

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 04 kwietnia 2012, 09:09

Ja mam pytanko, czy te otwory to wycinacie takim wycinakiem okrągłym do drewna, na wiertarke?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 kwietnia 2012, 09:18

ja tak do drewna lub metalu z wiertłem w środku tylko trzeba dobre wymierzyć bo potem lipa ;)

 
Posty: 17
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:43
Lokalizacja: zewsząd
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 0

Post » 05 kwietnia 2012, 08:52

Do wyznaczania środka otworu ja wykorzystałem oryginalną śrubę mocowania silnika-na środku łba jest wklęsła, wsadziłem tam łeb małego wkręta, posklejałem to razem taśmą, przyłożyłem owiewkę, wkrętem parę obrotow i miałem pięknie wyznaczony środek otworu.
Tylko uważaj jak będziesz wiercił otwornicą, żebyś zbyt gwałtownie "nie wpadł" nią-ja tak sobie porysowałem owiewkę, pozdro

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości