Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 13:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

prrrrrrrrrrr

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 grudnia 2009, 12:18

witam juz wiem doszlem to prrrrr to exap w kolektorze wydechowym jest ustawiony idealnie tak jak na opisach ale takjakby mial lekki luz jak go przycisne to cisza niewiem czy go nie wypiierdole co myslicie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 27 grudnia 2009, 17:41

Nie radzę Ci go wyrzucać :) niech sobie tam prrrrrrryka :D hehe.. jeździłem keidys z odlaczonym exupem (linka poszła).. bez rewelacji :| w dolnym zakresie obrotów.. wiec jak działą to go zostaw :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 27 grudnia 2009, 18:27

Albo CENZURA i powe comander i załatwi sprawę.
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 03 stycznia 2010, 12:30

Ale to są koszty $$ :)

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 stycznia 2010, 15:50

masz racje sasza zgadzam sie z toba niema co kombinowac

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 16 maja 2010, 16:58
Lokalizacja: Slask ,Ze
Motocykl: honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 maja 2010, 21:44

ja mam cały wydech akrapovica łącznie z kolektorami i oczwiscie niemam exapa i smiga super żadnych spadków mocy z tego co wyczytałem na forum to niby jakies spadki mają u mnie jest odwrotnie z mocą jest o wiele na plus.

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 maja 2010, 20:16

zelazny a jezdziles 929 z exapem ze twierdzisz ze moc ta sama ?a stawia ci na kolo z gazu na 2 biegu ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 19 maja 2010, 11:33

woojtas - z jakich obrotów z gazu podrywasz na laczka z drugiego biegu ??

cholera, ja cienias jestem to wiem i mam blokade troche bo 2 kumpli przepionowało 929 właśnie na dwójce, ale próbowałem kilka razy w tamtym sezonie z różnych obr i jakoś nie dałem rady.. :\
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 19 maja 2010, 23:18

Jesli masz moto w dobrym staniem od 6tys na siedzaco musi isc na gume nie ma to tamto.Ja bujam swojego z reguly do ok 7tys na pelnym gazie ,pozniej odjecie i znow pelen gaz z szarpnieciem.
Tak to mniej wiecej wyglada.To moje poczatki i koniec lutego wiec srednio mi to wychodzilo a nic swiezszego nie mam.
http://www.youtube.com/watch?v=T828WWpu4YU

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 maja 2010, 15:18

oki dzięki - moto zdrowe, a mam zamiar ogarnąć dwójke w tym sezonie ;)

chociaż napalać się nie będę, bo w planach też odwiedziny toru poznań (to jest to co tygrysy lubieją najbardziej ;) )
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 maja 2010, 21:30

dokladnie tak jak pisze i robi domel ale moim zdaniem niema takiej sztywnej zasady zeby postawic 929 na kolo na 2 biegu ja zauwazylem ze to zalezy od wielu innych czynnikow np. czy siedzisz calkiem przy zbiorniku czy troszke ztylu siedzenia , z jaka mocom szarpniesz za kiere ,jak masz ustawiona twardosc lag i oczywiscie od obrotow silnika im wyzsze tym szybciej i lepiej idzie takze musisz to wszystko wyczuc a zeby wyczuc to trzeba duzo trenowac :D

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości