Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

koniec regulacji linki sprzęgła...

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 56
Rejestracja: 20 stycznia 2011, 23:37
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

koniec regulacji linki sprzęgła...

Post » 20 kwietnia 2011, 22:53

witam. potrzebje porady, bo może ktoś się spotkał z takim problemem, a mianowicie przy starym sprzęgle miałem końcówke regulacji linki, przy samej manetce jak i na dole przy deklu sprzegła, przy okazji wymieniłem linke sprzegła , bo stara była nadszarpana i po wymianie linku również to nie uległo zmianie, więc uznałem, że sprzęgło się skończyło, fakt sprężynki odbiegały troche od normy ale tarczki i przekładki były ok ale i tak tarczki poszły do wymiany, po złożeniu wszystkiego niestety dalej końcówka regulacji sprzęgła przy pokrywie jak i manetce.
nie mam pomysłu co to może być, linka raczej dobrze jest pociągnięta, no chyba, że się mylę...
będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady i pomoc

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 kwietnia 2011, 22:57

a sprezynki wymieniales ???
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 56
Rejestracja: 20 stycznia 2011, 23:37
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 kwietnia 2011, 22:59

tak sprężynki nowe

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 kwietnia 2011, 23:07

hmm ale to Ci sie tak stalo czy jak kupiles juz tak bylo???
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 56
Rejestracja: 20 stycznia 2011, 23:37
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 kwietnia 2011, 23:15

jak kupiłem to była linka naciągnięta ale regulacja się kończyła, więc stawiałem na kończące się sprzegło, po wymianie linki i sprzęgła dalej jest końcówka regulacji i nie mam pomysłu czym to może być spowodowane, stawiam jeszcze na regulator sprzęgła przy manetce, bo nie wygląda na oryginał ale z drugiej strony nie sądzę, żeby on mógł skrócić linkę o tak dużo

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 kwietnia 2011, 23:19

no moze byc przyczyna tego a klamka i uchwyt jest orginalne od tego modelu??
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 56
Rejestracja: 20 stycznia 2011, 23:37
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 kwietnia 2011, 23:24

tak jest oryginalne, kumpel mi dał regulator od transalpa (nie wiem czy taki sam jak w 929) ale to tez nic nie dało

nasuwa mi się jeszcze myśl, czy linka nie jest źle pociągnięta ale wydaje mi się że tak ma być ( przed prawą lagą w dół )

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 kwietnia 2011, 23:34

no jest ok linka moja tez tak idzie linka. Sluchaj a wymieniales przekladki te metalowe ?? ja mialem takie cos w f4i za grube byly przekladki bo nie od tego modelu mi sprzedali i byl taki efekt jak u Ciebie
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 56
Rejestracja: 20 stycznia 2011, 23:37
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 21 kwietnia 2011, 19:13

przekładki oryginalne, nie były przebarwione ani odkształcone, mieściły się w normie więc to nie to

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 kwietnia 2011, 21:10

to ja już nie mam pojęcia mysle na wszystkie sposoby
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 56
Rejestracja: 20 stycznia 2011, 23:37
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 21 kwietnia 2011, 21:23

no ja też własnie się zastanawiam i nie mam pojęcia, może ktoś mógłby zrobić fotke jak ma pociągniętą linkę pod prwą owiewką? bo mam crashpady i może przez to ta linka jest troszke inaczej poprowadzona, bo kończą mi się wszelkie inne spekulacje :/

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 21 kwietnia 2011, 21:33

A ja chyba wiem :P Może ktoś kosz wyciągał i po prostu źle złożył czyli po wyciągnięciu kompletnego sprzęgła trzeba się trochę na pocić żeby porządnie złożyć tak jak powinno być, kosz musi wejść do samego końca w takie rowki(mowa o koszu)są to mm różnicy. Wiem co piszę bo w zimie wymieniałem u siebie kosz i właśnie nie do końca mi doszedł-niby wszystko ok ale po złożeniu,wymianie tarcz,sprężynek,przekładek,zalaniu nowego oleju czyli było wszystko niby na gotowo a tu niespodzianka...linka za długa :ooo: kombinowałem jak mogłem,ale nic z tego, podłożyłem kilka podkładek pod linkę i sprzęgło dobrze działało ale to CENZURA nie robota.Musiałem rozebrać wszystko od początki ładnie dopasować kosz i wszystko gra.Dodam że robiłem to pierwszy raz a człowiek uczy się na błędach :D Najgorsze jest to że jeśli ściągniesz dekiel to nie zauważysz różnicy trzeba kosz odkręcać i składać bardzo cierpliwie.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości