Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Złamany kluczyk cbr 929

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 48
Rejestracja: 23 czerwca 2011, 14:27
Lokalizacja: Augustów
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2006

Złamany kluczyk cbr 929

Post » 02 listopada 2011, 14:34

Panowie jak w temacie złamał mi się kluczyk,widocznie był nadpęknięty wczesniej i dzisiaj przy wyciąganiu z wlewu paliwa pękł.Mam obydwie częsci bo pękł w połowie - pytanie czy da się z tym coś zrobić tzn dorobić albo coś.Czy muszę się oglądać za drugim kompletnym hissem?proszę o rady bo sprawa jest pilna :|

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 02 listopada 2011, 15:00

Masz parę możliwości. Najdroższa wymiana modułu, anteny Hiss i kluczyków z pestkami. Inna opcją jest dorobienie kluczyka i wożenie ze sobą części starego. Jeszcze inny sposób to zakup w salonie oryginalnego kluczyka, zaprogramowanie pestki i zrobienie u "klucznika" odpowiedniego układu ząbków.
No speed limit, no police - no FUN :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 48
Rejestracja: 23 czerwca 2011, 14:27
Lokalizacja: Augustów
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2006

Post » 02 listopada 2011, 15:19

Czyli,że jest możliwość dorobienia kluczyka na bazie starego?

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 04 maja 2009, 23:28
Lokalizacja: żeszuf
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 02 listopada 2011, 15:26


 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 02 listopada 2011, 16:50

Paweł86 pisze:Czyli,że jest możliwość dorobienia kluczyka na bazie starego?


Jasne, że tak. Nawet możesz wymontować wlew, stacyjkę lub zamek od tylnego siedzenia. Na tej podstawie też można dorobić nowy kluczyk. Jeżeli będziesz potrzebował oryginalny, surowy kluczyk do Hondy, mam jeden na zbyciu. Na pewno dogadamy się.
No speed limit, no police - no FUN :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 48
Rejestracja: 23 czerwca 2011, 14:27
Lokalizacja: Augustów
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2006

Post » 02 listopada 2011, 21:19

Instrukcja podana powyżej przez kolege jak zrozumiałem dotyczy sytuacji gdy chcemy dorobić drugi kluczyk mając ten oryginalny jesli dobrze zrozumiałem jesli tak to ja mam tylko jeden kluczyk do tego moto ten uszkodzony.Może mógłby ktoś mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa ten hiss chodzi mi oto czy sygnał z klucza jest wysyłany w obrębie zasięgu antenki czy klucz musi być w stacyjce.Poprawcie mnie jesli się mylę mam na myśli sytuację : dorabiam drugi klucz,ale go nie programuje (czy jak to się tam nazywa) umieszczam go w stacyjce a ten oryginalny uszkodzony wożę z sobą żeby poprawny sygnał był wysyłany do antenki hiss - jest taka opcja czy się mylę?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 listopada 2011, 21:34

sygnał z klucza jest wysyłany w obrębie zasięgu antenki czyli jakieś kilka cm bo sprawdzałęm dorabiaj klucz przypnij ten ułamany do nowego dorobionego i jazda dalej
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 48
Rejestracja: 23 czerwca 2011, 14:27
Lokalizacja: Augustów
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2006

Post » 02 listopada 2011, 21:49

I pewnie tej opcji będę się trzymał.Dzięki koledzy za pomoc i rady. Mam nadzieję że ten pomysł wypali POZDRAWIAM

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 listopada 2011, 21:52

Będzie działać kolega nawet tak lata z dorobionym kluczem i złamanym kluczem org i jest ok
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 02 listopada 2011, 21:54

Co za problem możesz kupić zwykły klucz dociąć i przełożyć pestkę.
Możesz też skorzystać z wyżej wymienionej instrukcji w celu dorobienia zapasowego kluczyka.
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 04 listopada 2011, 14:42

kolego nie wiem dokladnie na jakiej zasadzie dziala te hiss, ale jesli podobnie jak immo w samochodzie to zamow na alledrogo surowke dorob kluczyk i przeloz kostke ze starego albo dorob drugi tzn ja w samochodzie dalem do dorobienia to mi wlozyl do takiej maszynki kluczyk zczytal immo i zaprogramowal drugi kluczyk

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 04 listopada 2011, 14:44

Napiszę dużymi literami. :)
pod znaczkiem hondy na główce kluczyka jest pastylka od immo, przekładasz do nowego i cacy śmiga.
dorób sobie 2 klucze koszt około 200zł ja w wawie dorabiałem za 100 z docięciem z immo i sam programowałem BANALNIE PROSTE zwłaszcza przy użyciu instrukcji z forum!

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości