Ostatnia aktualizacja:
15 Lipiec 2011

Programowanie Kluczyka HISS

Honda HISS SC44 SC50 SC57

wyświetlono: 18923 razy



--------------------------------------------------
Kluczyk SC44 part number 35121-MBW-601
Kluczyk SC50 part number 35121-MCJ-D00
Kluczyk SC57 part number 35121-MBW-601


Potrzebne rzeczy: drugi klucz, troche kabli, krokodylkow i rezystorka bylejakiego, wazne tylko by byl 1k. Robimy 2 przewody, w jednym instalujemy rezystorek.

1. podłaczamy 2 przewody do kostki od ingition pulse generator(impulsator zaplonu) Kabel z rezystorkiem ciagniemy od plusa z akumulatora do zoltego kabla ingition pulse generator(kabel sygnałowy, zółty w 929 idzie to ECM. Drugi kabel idzie na mase z wtyczki generatora.

2. Działajacym kluczykiem przekręcamy stacyjke, czerwony przycisk zapłonu na manetce ma byc w pozycji zapłon. *Lampka HISS się pali cały czas

3. Czekamy 10 sekund, potem odpinamy krokodylka z plusa akumulatora(niczego nie wyłaczamy), odczekać min. 2 sekundy, następnie podłaczyć spowrotem.

4. Lampka hiss popali sie ok 2 sekundy, potem zacznie mrugać po 4 razy. Niech sobie dla pewności mrugnie z 8 razy. Wyciagamy działajacy kluczyk.

*Uwaga: działajacy klucz trzymamy z daleka od pentli HISS, oraz do nasępnego kroku nigdy nie uzywamy tego samego klucza!

5. wkładamy nowy surowy klucz, przekrecamy na ON, Lampka hiss zachowa się tak samo jak w 4 punkcie. Jak sobie pomruga te 8 razy to przekreamy stacyjke, wyciagamy kluczyk.

6. odlaczyc kabel pomocniczy, podlaczyc wszystko jak bylo oryginalnie i sie cieszyc:P


tekst: Yannkes

Nie wiem jak w 929 ale w 954 trzeba podnieść zbiornik i z prawej strony moto przy ramie idzie wiazka od ECU z niej wyprowadzona jest czerwona wtyczka, rozpinasz ja i jedna część zostaje przy wiazce a druga idzie w dekiel od sprzęgła. Ta która idzie do dekla zostawiasz w spokoju. Kablem podpinasz się pod ta wtyczkę wystajaca z wiazki u mnie ta wtyczka jest przy samej wiazce i dosyć ciężko jest przy niej kombinować ale da się podpiać. Drugi koniec kabla pod akumulator podpinasz żółty do plusa biały do minusa

CBR929RR SC44:



Rezystor w opisie jest jako zabezpieczenie (jeżeli by ktoś coś źle podłaczył to przy zwarciu zamiast cała instalację zjaramy opornik). Nie powinien być za duży opór do 100 ohm i koniecznie małej mocy.

1. Najpierw szukamy prawej strony motocykla..... i ściagamy owiewki

2. Następnie za rama od spodu szukamy czerwonej kostki 2pin, wyglada ona tak

3. Rozłaczamy ja i możemy przepchać do góry (łatwiej wtedy do niej się podpiać) Należy jednak pamiętać żółty do plusa, biało-żółty minusa.

4. Jeszcze fotka aku z zapiętymi kabelkami (nie wiem po co)

tekst: ryjek



CBR1000RR SC57a:



W serwisówce kość opisana jest jako łaczaca CKP ( crankshaft position) sensor. Moje uwagi: trzeba dokładnie liczyć według instrukcji sekundy jak 10 to 10 i min 2 to lepiej 4-5.

tekst: pit



wiecej można się dowiedzieć na forum -> kliknij

STRONY: 1
Copyright (c) 2007-2010 by Tytus, Serwis FireBlade.pl , All rights reserved - Wszelkie prawa zastrzeżone

HONDA FIREBLADE | CBR 1000RR | CBR 954RR | CBR 929RR | CBR 900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28