i to głeboko w koszu,ledwo ledwo ją wykreciłem.Teraz juz wiem ze nalezy wymieniac je na nowe.Mysle ze klasa 8.8 wystarczy.Nie sądziłem ze moze urwac taką srube a do konca było jeszcze daleko...
i to głeboko w koszu,ledwo ledwo ją wykreciłem.Teraz juz wiem ze nalezy wymieniac je na nowe.Mysle ze klasa 8.8 wystarczy.Nie sądziłem ze moze urwac taką srube a do konca było jeszcze daleko...
gorzej jak juz nie ma czym regulować
wg mnie to koniec sprzęgła daje oznaki jak się ślizga i juz nie ma czym podciągnąć,lub nie rozpędzisz go do normalnych prędkości
a to że coś tam grzechocze to nie tragedia
rafauell pisze:Witam serdecznie podpinam się pod temat jestem nowicjuszem miesiąc temu nabyłem motocykl Honda cbr 929 rr 2001 i mam małe pytanie odnośnie sprzęgła, mianowicie bierze na klamce przy samym końcu, regulacja naciągu jest prawie nie ruszona a przy większych obrotach i wyższym biegu podczas jazdy silnik ryczy ale sie nie zbiera tak jak by ślizgało jaka może być przyczyna??. poprzedni właściciel twierdzi ze zmieniał kosz sprzęgłowy końcem tamtego sezonu i ze tarcze były dobre, czy mógł go źle złożyć lub ustawić???
a przekładki? może coś CENZURA.. jak nie dobierzesz się do tego to się nie dowiesz
Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości