Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Sprzęgło-pytanie???

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 stycznia 2012, 22:07
Lokalizacja: Włoszczowa
Motocykl: honda cbr929/cbr600f3/xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 23 marca 2012, 20:03

Panowie najadłem sie strachu jak nigdy,przy dokrecaniu srub docisku jedna sie urwała :wnerwiony: i to głeboko w koszu,ledwo ledwo ją wykreciłem.Teraz juz wiem ze nalezy wymieniac je na nowe.Mysle ze klasa 8.8 wystarczy.Nie sądziłem ze moze urwac taką srube a do konca było jeszcze daleko...
mario

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 marca 2012, 23:20

jeśli szło ciężko należało by przegwintować

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 14 grudnia 2012, 16:28

siema

postanowiłem odswieżyć temat z racji ze tez musze coś grzebnac w swoim sprzegle ...

sprawa wyglada tak...

jak motocykl chodzi na luzie i sie wcisnie sprzegło to jest cisza a jak sie pusci to brzeczy ? co to mogą być za oznaki ?

jak sie dobrać do sprzegła?
sprzegło sie znajduje pod prawym deklem ?
trzeba spuscic olej by sie do tego dobrać?

w sumie pytania moga być banalne ale nie orientuje sie w tym za dobrze i licze na pomoc z waszej strony, moze ktos zechcialby napisac jak i co zrobic po kolei .....

jaki koszt zrobienia sprzegła?

pozdrawiam
Pale Gume, a nie dusze

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 14 grudnia 2012, 16:56

Siem
Honda ten grzechot ma tylko zależy czy mocno Ci to wali czy delikatnie

Wystarczy ze moto postawisz na stopce lub bezpiecznie o coś oprzesz i oleju nie ruszasz zwalasz dolny pług dobierasz się do dekla i później do sprzęgła :D

jeżeli sprzęgło już bierze Ci na końcówce klamki to musisz wymienić to co niżej podałem i będziesz bardzo długo się cieszył :dance:


http://sklep.fireblade.pl/przekladki-sp ... -p717.html

http://sklep.fireblade.pl/tarcze-sprzeg ... -p712.html

http://sklep.fireblade.pl/sprezyny-komp ... -p715.html


Ps. Można tarcze i przekładki pomierzyć według serwisówki i będzie wszystko wiadome
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 14 grudnia 2012, 19:13

wiertło sprzęgło ma brac przy końcówce :) gorzej jak juz nie ma czym regulować :D wg mnie to koniec sprzęgła daje oznaki jak się ślizga i juz nie ma czym podciągnąć,lub nie rozpędzisz go do normalnych prędkości :mrgreen: a to że coś tam grzechocze to nie tragedia ;)
Ostatnio zmieniony 14 grudnia 2012, 19:15 przez Czarny, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 14 grudnia 2012, 19:15

wiertło,

siemka wiesz zabiore sieza to po nowym roku ale juz szukam info... teraz nie pamietam jak mi bierze sprzegło ale cos chyba przy koncu... no troche grzechocze nie ma az takiej tragedi hehe


jak sie dobiore do tego... to oblukam jak to tam wyglada :)
Pale Gume, a nie dusze

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 14 grudnia 2012, 19:58

Czarny, jesteś w błędzie to jest oznaka kończącego się sprzęgła. Dobre lub nowe sprzęgło bierze już w połowie a nawet prędzej zależy od moto jeszcze

[ Dodano: Pią Gru 14, 2012 6:59 pm ]
Puciaty, tak jak pisałem taka kolejność. Cene już znasz serwisówka jest można działać i sprawdzać :D
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 14 grudnia 2012, 20:55

chodzi mi oto że powinno brać tak ze puszczasz do połowy klame i nic,dopiero od pół zaczyna lekko ruszać :) jakbyś miał od samego dołu to ślizgałoby się :) zresztą każdy to czuje czy jest ok ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 14 grudnia 2012, 21:59

wiertło,

jasne wiem o co chodzi ... mam jeszcze jedno pytanko ale to na pw ci puszcze ;)
Pale Gume, a nie dusze

 
Posty: 12
Rejestracja: 18 kwietnia 2013, 08:52
Lokalizacja: Krosno
Motocykl:

Post » 18 kwietnia 2013, 09:20

Witam serdecznie podpinam się pod temat jestem nowicjuszem miesiąc temu nabyłem motocykl Honda cbr 929 rr 2001 i mam małe pytanie odnośnie sprzęgła, mianowicie bierze na klamce przy samym końcu, regulacja naciągu jest prawie nie ruszona a przy większych obrotach i wyższym biegu podczas jazdy silnik ryczy ale sie nie zbiera tak jak by ślizgało jaka może być przyczyna??. poprzedni właściciel twierdzi ze zmieniał kosz sprzęgłowy końcem tamtego sezonu i ze tarcze były dobre, czy mógł go źle złożyć lub ustawić??? :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 18 kwietnia 2013, 21:13

rafauell pisze:Witam serdecznie podpinam się pod temat jestem nowicjuszem miesiąc temu nabyłem motocykl Honda cbr 929 rr 2001 i mam małe pytanie odnośnie sprzęgła, mianowicie bierze na klamce przy samym końcu, regulacja naciągu jest prawie nie ruszona a przy większych obrotach i wyższym biegu podczas jazdy silnik ryczy ale sie nie zbiera tak jak by ślizgało jaka może być przyczyna??. poprzedni właściciel twierdzi ze zmieniał kosz sprzęgłowy końcem tamtego sezonu i ze tarcze były dobre, czy mógł go źle złożyć lub ustawić??? :(


jak masz jak regulować to spróbuj na lince, a jak nie to zdemontuj dekiel i zobacz ocb. a ten poprzedni właściciel rozumię że złożył to na starych tarczach :) a przekładki? może coś CENZURA.. jak nie dobierzesz się do tego to się nie dowiesz :P

 
Posty: 12
Rejestracja: 18 kwietnia 2013, 08:52
Lokalizacja: Krosno
Motocykl:

Post » 19 kwietnia 2013, 08:23

no z tego co wiem to chyba złożył na starych tarczach jedynie zmienił kosz. na lince nie da sie bo jak podciągnę to jeszcze bardziej ślizga, jak popuszczę to jest słabe sprzęgło, pewnie bez rozbiórki sie nie obejdzie, tylko problem z tym ze nigdy tego nie robiłem, czy w serwisówce jest jakaś kolejność rozbierania składania sprzęgła??

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości