więc tak wczoraj ustawiłem wg mnie dość dobrze egcv - ( przy odkręceniu powyżej 3k itd wszystko się zgadza ) zamulenia na niskich brak, dziś wyczyściłem filtr powietrza k&n środkami do tego przeznaczonymi ( również tej samej firmy )

więc wszystko składam ładnie pięknie, wsiadam na moto, wyjeżdżam na drogę, odkręcam na max od najmniejszych obrotów i znów zmulenie do 2/2.5k... czyżby znów tzw. exup ? dodam, że po powrocie sprawdzam ten zawór i wszystko się zgadza, buczenia/wibracji itd brak..
już sam nie wiem co to może być.. czyżby przez filtr ?
Dodam jeszcze, że na zworce zawór w godz 9 jest może 2/3mm niżej, lecz gdy go ustawię idealnie na godz 9, to znów po odpaleniu i przekręceniu powyżej 3k obrotów i odpuszczeniu znajduje się 2/3mm nad godz 9.. mimo tego tak jak pisałem powyżej wczoraj jeszcze wszystko było ok..