Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Licznik oszukuje. / Rezerwa

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 25 czerwca 2012, 15:43

mam małe pytanko jeszcze :D gdzie dokładniej się znajduje gniazdo diagnostyczne ( do zrobienia zworki ) niby gdzieś pod siedzeniem kierowcy lecz mam 'małe ' problemy z znalezieniem jej ;P chcę egcv idealnie ustawić hihi: oraz czym można tą zworkę zrobić w domowych warunkach ? jakiś drucik czy coś wystarczy ?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 25 czerwca 2012, 16:00

masz koło aku z lewej strony czarna kostka z dwoma kabelkami
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 26 czerwca 2012, 22:39

więc tak wczoraj ustawiłem wg mnie dość dobrze egcv - ( przy odkręceniu powyżej 3k itd wszystko się zgadza ) zamulenia na niskich brak, dziś wyczyściłem filtr powietrza k&n środkami do tego przeznaczonymi ( również tej samej firmy ) :) więc wszystko składam ładnie pięknie, wsiadam na moto, wyjeżdżam na drogę, odkręcam na max od najmniejszych obrotów i znów zmulenie do 2/2.5k... czyżby znów tzw. exup ? dodam, że po powrocie sprawdzam ten zawór i wszystko się zgadza, buczenia/wibracji itd brak..
już sam nie wiem co to może być.. czyżby przez filtr ? :wnerwiony:

Dodam jeszcze, że na zworce zawór w godz 9 jest może 2/3mm niżej, lecz gdy go ustawię idealnie na godz 9, to znów po odpaleniu i przekręceniu powyżej 3k obrotów i odpuszczeniu znajduje się 2/3mm nad godz 9.. mimo tego tak jak pisałem powyżej wczoraj jeszcze wszystko było ok..

 
Posty: 63
Rejestracja: 18 lutego 2012, 23:19
Lokalizacja: B-Z/W-wa
Motocykl: SC57B i FZS 600
Rok produkcji: 2007

Post » 27 czerwca 2012, 06:14

Prawdopodobnie za bardzo nasączyłeś filtr.

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości