Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 10:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

coś klenkło - chodzi jak sieczkarnia, stuka, masakra jakaś

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

coś klenkło - chodzi jak sieczkarnia, stuka, masakra jakaś

Post » 20 sierpnia 2009, 14:02

Panowie co jest grane jade sobie do roboty, grzecznie, bez katowania, i nagle jak cos nie zacznie napierd..alać z silnika, odgłos taki jakby w kolektorze była dziura wielkości pięsci - takie 'pierdzenie powietrzem' jakby nieszczelność jakaś, do tego czasem głośno stuka, tak mocno aż czuje na baku wstrząs od każdego stukniecia :ooo: . Zaraz zgasiłem i zholowałem moto do garażu.

Zdjałem owiewki i z zewnątrz wszystko wygląda ok, żadnych wycieków, wydech cały ok, poziom oleju dobry. Odpaliłem jeszcze raz i to samo - napier...ala jak sieczkarnia. Ale kontrolka ciśnienia oleju sie nie zapala (zresztą wcześniej też sie nie zapalała nawet przy pionach)

Co radzicie od czego zacząc? dzis wieczorem zamierzam zdjać bak i zajrzeć do świec (mogło którąś wyrwać?), potem ściągnać miske olejowa i zobaczyć czy coś w niej nie pływa, może też oba dekle ale w sumie nie wiem czego tam szukać? Umiem wymienić alternator czy sprzęgło, ale góry silnika jeszcze nie rozbierałem i nie wiem czy to ogarne... najwyżej trzeba będzie oddać do serwisu...
Ostatnio zmieniony 25 sierpnia 2009, 11:37 przez zbir, łącznie zmieniany 11 razy

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 20 sierpnia 2009, 14:09

a napinacz rozrządu ?

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 20 sierpnia 2009, 14:12

no jakieś 1500 km temu mechanik mi go regulował ...

jak to najprościej sprawdzić? jeszcze nigdy nie grzebałem przy rozrządzie...

Rano zdjałem tylko z dekla sprzęgła te okrągła zaślepke i zajrzałem przez okienko - widać że łancuch jest :P , i chyba nawet na swoim miejscu.. :P

 
Posty: 45
Rejestracja: 05 maja 2009, 18:23
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 1
Motocykl: R1 Rn19
Rok produkcji: 2008

Post » 20 sierpnia 2009, 17:05

Mi kiedys cos podobnego sie stalo, ruszam ze swiatel a tu nagle prrrrrrr jakby dziura na wydechu chodzil jak sieczkarnia odrazu go zgasilem, w garazu okazalo sie ze swieca odkrecila sie nie wiem jak nie wiem czemu ale wiem ze byly orginalne denso i byc moze fabrycznie slabo byla dokrecona lub poprzedni wlasciciel odkrecal by sprawdzic w jakim sa stanie i nie dokrecil pozdrawiam

 
Posty: 74
Rejestracja: 18 lutego 2009, 16:39
Lokalizacja: sjz
Motocykl: 919mono, zx10r,b12R
Rok produkcji: 0

Post » 20 sierpnia 2009, 22:44

może to kosz sprzegłowy

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 20 sierpnia 2009, 23:45

no i Kamilek bingo :one: okazało sie ze jedna świeca sie wykręciła.

Ten mechanik, który sprawdzał mi rozrząd zaglądał też ostatni do świec... jutro czeka go zj..ba :wnerwiony:

dzieki za odp.

 
Posty: 45
Rejestracja: 05 maja 2009, 18:23
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 1
Motocykl: R1 Rn19
Rok produkcji: 2008

Post » 21 sierpnia 2009, 17:49

;) ;)

 
Posty: 74
Rejestracja: 18 lutego 2009, 16:39
Lokalizacja: sjz
Motocykl: 919mono, zx10r,b12R
Rok produkcji: 0

Post » 26 sierpnia 2009, 22:33

mi ostanio też wyrwało świece z gwintem głowicy
przypadek?

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 27 sierpnia 2009, 00:10

hmm no nie wiem, u mnie na szczęście nie wyrwało tylko sie wykręciła - najwidoczniej za słabo została dokręcona...

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 27 sierpnia 2009, 01:29

hmm wyrwanie swiecy to nie ty pierwszy nie ostani ( mowa o zerwanym gwincie)trzeba zdejmowac glowice i robic redukcje pozniej polerowac i skladanie. sporo roboty takze lepiej takie rzeczy robic w dobrych serwiacsshac, sory ale troche wypoilem
sisi to jest gość


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości