Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 14:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

pomocy!!!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

pomocy!!!

Post » 22 sierpnia 2010, 17:49

witam mam problem z moja 929 mianowicie dziś po przejechaniu 60 km zgasiłem moto po około 15 min chciałem wraćac a tu lipa moto nie chce zapalić rozrusznik sie nie odzywa a na wyświetlaczu wariacja pojawia sie i znika wiec spróbowałem na popych i odpalił ale na wolnych obrotach gaśnie ale licznik dalej raz świeci raz nie w czasie jazdy w wyższych obrotach wszystko ok jeśli ktoś wie co to proszę o odp z góry dzieki

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 22 sierpnia 2010, 18:58

ja miałem podobną akcję po myciu!! wyjazd kilometr jazdy i zgasł a przy próbie naciśnięcia startera gasły zegary coś tam mrygało i lipa!! U mnie pomogło zajrzenie do bezpieczników! woda się tam dostała i jakieś zwarcia były osuszyłem i pomogło, objawy nie wróciły. Może jeszcze ci się klema od aku poluzowała bo u mnie przerywał na dołach a tu tylko odkręcona klema była :)

[ Dodano: Nie Sie 22, 2010 7:02 pm ]
Mógł ci jeszcze motur aku wyssać z powodu awarii alternatora!! Bo to częsta przypadłość. To by tłumaczyło chodzenie na wyższych bo na niskich ma za mało prądu i gaśnie. Proponuję podładować aku i spróbować zapalić a jak zapali to ładowanie sprawdzić jak ok to szukać dalej a jak lipa to masz przyczynę bo moto będzie chodzić do puki nie wyssie aku.

 
Posty: 958
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:25
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 1000 rr repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 22 sierpnia 2010, 19:11

ja tak mialem identycznie jak heko55 opisujesz i po roznych próbach reperacji okazalo sie ze to alternator(na niskich obrotach byla lipa a na wysokich ok)
maliniak

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 22 sierpnia 2010, 19:18

dlatego też napisałem żeby najpierw sprawdzić i podładować aku a jak pomoże to od razu sprawdzić ładowanie bo skoro motorek wyssał go to miał powód, najczęściej to brał lub niewystarczające ładowanie.

[ Dodano: Nie Sie 22, 2010 7:20 pm ]
JA STAWIAM NA WYSSANY (z niedoboru ładowania) AKUMULATOR

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 17 sierpnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 22 sierpnia 2010, 20:41

Ewentualnie akumulator moze byc juz do wymiany... Miałem tak w F4 - przyjechałem z roboty i jakoś tak dziwnie mi moto pracuje. Jak go zgasiłem to nie chciał juz odpalić. Po doładowaniu aku sytuacja sie powtórzyła. Sprawdziłem ładowanie i było OK. Wymieniłem aku i po problemie.
Mirek

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 22 sierpnia 2010, 21:17

alternator :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 22 sierpnia 2010, 22:00

dzieki wszystkim jutro przełożę aku od brata tylko na próbę i zobaczę a jeśli to alternator to chyba nie problem go naprawić?

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 22 sierpnia 2010, 22:03

wymiana uzwojenia albo przewinięcie jeśli alternator
ceny około 200 używka a nowy lepiej nie pytać ale nie dublujmy bo o tym są już tematy

Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 22 sierpnia 2010, 22:07

ok oby to bylo to

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 25 sierpnia 2010, 00:55

regulator napięcia , alternator lub aku. czasem pomaga dolanie elektrolitu do aku :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 26 sierpnia 2010, 20:30

moto już naprawiony regulator padł czyli standard dzieki wszystkim za pomoc :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 26 sierpnia 2010, 23:44

to masz duuuuze szczescie ze nie alternator:) pozdro

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości