It is currently 18 November 2025, 11:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Cykanie - problemów ciąg dalszy ;p

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 12
Joined: 21 April 2010, 13:39
Location: inowrocla
Motocykl: 1.Zephyr750c ; 2.sc33
Year production: 0

Post » 11 March 2011, 14:17

jak tam chcesz ,ale ja bym na Twoim miejscu luz zaworowy wyregulował

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 11 March 2011, 21:34

W moim moto zaraz po odpaleniu słychać stuki, ale nie są rytmiczne, od po prostu na ssaniu czasem słychać puk i moto zmienia obroty później wyrównuje, ale gdy się zagrzeje to wspaniale chodzi stuki zanikają dymu nie puszcza oleju nie pali jedzie jak rakieta, tak więc jeżeli na rozgrzanym idzie ci dobrze i nic z silnika nie słychac to nie przejmuj się, trzeba jeździć ;)

 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 16 April 2011, 11:01

No znalazłem w końcu mechanika który ma pojęcie co robi i naprawa motocykli jest jego pasją a nie sposobem na zarobienie szybkiej kasy. Otóż okazało się iż wężyk podciśnieniowy miał dziurkę i w jednym gaźniku była podwinięta uszczelka. Po odbiorze motocykla wszystko ładnie pracuje i nie ma żadnych dźwięków które mogłyby mnie niepokoić. Przy okazji robił też czyszczenie i synchronizacje gaźników i regulację luzów zaworowych, naciągnął mi łańcuch, sprawdził rozrząd, stan panewek, wymienił filtr paliwa, wyprał w jakimś płynie filtr powietrza K&N, i za to wszystko zapłaciłem 200 zł... Jeśli ktoś szuka dobrego mechanika z okolic Turku (woj. WLKP) to z całą odpowiedzialnością mogę polecić. W razie czego mogę dać namiar.

User avatar
 
Posts: 279
Joined: 15 April 2009, 19:39
Location: Lublin
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 16 April 2011, 17:57

kocan wrote:i za to wszystko zapłaciłem 200 zł... .


Jaja sobie robisz czy serio mówisz? :ooo: 200zł za to wszystko? I to jeszcze zrobił dobrze ? Przecież to jak za darmo.

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 16 April 2011, 18:46

Za same gaźniki biorą średnio 250 :ooo:
Szacunek dla mechaniora, że znalazł takie drobiazgi...

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 17 April 2011, 03:44

takich trzeba więcej !

 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 18 April 2011, 09:47

Mówię w 100% serio, sam byłem w szoku. Dla porównania w nowo otwartym serwisie w Turku za czyszczenie i regulację gaźników oraz regulację luzów zaworowych krzyknęli 450 zł... także chłopak robi naprawdę tanio i dobrze, zrobiłem już "kilka" kilometrów po jego serwisie i jestem naprawdę zadowolony.

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests