Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 05:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Cykanie - problemów ciąg dalszy ;p

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 12
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 13:39
Lokalizacja: inowrocla
Motocykl: 1.Zephyr750c ; 2.sc33
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2011, 14:17

jak tam chcesz ,ale ja bym na Twoim miejscu luz zaworowy wyregulował

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 11 marca 2011, 21:34

W moim moto zaraz po odpaleniu słychać stuki, ale nie są rytmiczne, od po prostu na ssaniu czasem słychać puk i moto zmienia obroty później wyrównuje, ale gdy się zagrzeje to wspaniale chodzi stuki zanikają dymu nie puszcza oleju nie pali jedzie jak rakieta, tak więc jeżeli na rozgrzanym idzie ci dobrze i nic z silnika nie słychac to nie przejmuj się, trzeba jeździć ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 16 kwietnia 2011, 11:01

No znalazłem w końcu mechanika który ma pojęcie co robi i naprawa motocykli jest jego pasją a nie sposobem na zarobienie szybkiej kasy. Otóż okazało się iż wężyk podciśnieniowy miał dziurkę i w jednym gaźniku była podwinięta uszczelka. Po odbiorze motocykla wszystko ładnie pracuje i nie ma żadnych dźwięków które mogłyby mnie niepokoić. Przy okazji robił też czyszczenie i synchronizacje gaźników i regulację luzów zaworowych, naciągnął mi łańcuch, sprawdził rozrząd, stan panewek, wymienił filtr paliwa, wyprał w jakimś płynie filtr powietrza K&N, i za to wszystko zapłaciłem 200 zł... Jeśli ktoś szuka dobrego mechanika z okolic Turku (woj. WLKP) to z całą odpowiedzialnością mogę polecić. W razie czego mogę dać namiar.

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 16 kwietnia 2011, 17:57

kocan pisze:i za to wszystko zapłaciłem 200 zł... .


Jaja sobie robisz czy serio mówisz? :ooo: 200zł za to wszystko? I to jeszcze zrobił dobrze ? Przecież to jak za darmo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 16 kwietnia 2011, 18:46

Za same gaźniki biorą średnio 250 :ooo:
Szacunek dla mechaniora, że znalazł takie drobiazgi...

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 17 kwietnia 2011, 03:44

takich trzeba więcej !

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 18 kwietnia 2011, 09:47

Mówię w 100% serio, sam byłem w szoku. Dla porównania w nowo otwartym serwisie w Turku za czyszczenie i regulację gaźników oraz regulację luzów zaworowych krzyknęli 450 zł... także chłopak robi naprawdę tanio i dobrze, zrobiłem już "kilka" kilometrów po jego serwisie i jestem naprawdę zadowolony.

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość