It is currently 18 November 2025, 09:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

CBR przymula na 2sek. i jest pełna moc

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 16
Joined: 24 June 2012, 14:15
Location: Brzesko
Motocykl:

CBR przymula na 2sek. i jest pełna moc

Post » 22 July 2012, 13:12

Witam serdecznie drogich forumowiczów.W swoim fajerku porobiłem już pełny przegląd tzn. gaźniki czyszczenie i synchro,wymiana świec,filtra powietrza a także czyszczenie kranika.Nie pisze o tym,żeby się chwalić tylko aby wykluczyć wymienione opcje.Pamiętacie może jak na samym początku miałem problem z motorkiem tzn jechałem większymi prędkościami odpuściłem gaz i go muliło jak by paliwa nie dostawał.Problem praktycznie ustał bo mechanik powiedział ,że posypała się jakaś gąbka czy filtr przed gaźnikami i sie dysze tym pozapychały.Problem teraz polega na tym gdy jadę 120km/h odwijam mu do końca tak jak by minimalnie zmienił dźwięk (dzwiek podobny do lewego powietrza) muli go z 2sek ale motor przyspiesza a potem idzie jak na fajera przystalo doslowanie wyrywa do przodu i jest tak za kazdym razem.Zastanawia mnie czy jak wymienial swiece to mogl zgasic od razu motor i uszkodzic swiece i w tym siedzi problem?Jak ustawić te wężyki jest ich chyba 3 lub 4 wyprowadzaja one spaliny lub wode na zewnatrz?Wspominał też ,że dysze są większe o 10 niż powinny i ktoś mogl zalożyc K&N i sportowy wydech,czy dysze założone o 10 mają takie znaczenie,założył sportowy wydech i motor też tak mulił na 2sek.Czy może to być wina jakichś membran,podobno 1 kosztuje 200zł,które nie chodzą bardzo szybko bo się zastały?Krótko mówiąc odkrecam manetke jest muł 2sek. a potem szatan co mogłbym zrobić sam we własnym zakresie tzn sprawdzić?

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 22 July 2012, 15:53

nie sądzę żeby to były membrany, bardziej skład mieszanki, większe dysze dają więcej paliwa... filtr zapewne seryjny więc objaw masz jak przy zasyfionym filtrze...

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 22 July 2012, 18:37

za mocno nasaczony filter k n zmien filter na seryjny i powinno byc ok

 
Posts: 16
Joined: 24 June 2012, 14:15
Location: Brzesko
Motocykl:

Post » 22 July 2012, 22:59

Filtr powietrza jest to nowka widziałem ze było opakowanie z harta czyli zmiana na K&Na powinna zalatwic sprawe?

EDIT:Panowie zauważyłem dziś rano ,że strzela z wydechu wczesniej tego nie było.Pomóżcie :clap:

User avatar
 
Posts: 29
Joined: 16 March 2011, 12:30
Location: opole
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Year production: 1996

Post » 21 September 2012, 12:55

ja tak miałem jak łapał mi lewe powietrze w kraniku, kupiłem wtedy zestaw naprawczy i wszystko grało, niestety był to gixer 1100 on miał kranik na podciśnienie. może króćce ...


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests