It is currently 18 November 2025, 11:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sc33 ustawienie sruby od wolnych obrotow

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

sc33 ustawienie sruby od wolnych obrotow

Post » 24 December 2010, 16:38

jak ustawis ta srube od wolnych obrotow,
mam problem kupilem moto sc33 98r i slabo palila , po dlugim postoju dzis wcale niechciala zalapac i pokrecilem troche ta sruba bo moto stalo u znajomych w garazu i myslalem ze moze np dzieci przestawly ja i teraz juz wogole niewiem jak powinna byc ona ustawiona,
moze ktos wie np ile obrotow od krancowego polozenia powinna byc wykrecona w lewo lub ile od krancowego polozeniaw prawo lub na co innego np trzeba patrzec,

moze ma ktos numer do czikena???

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 24 September 2009, 20:55
Location: bydgoszcz
Points: 1
Motocykl: honda cbr 900rr
Year production: 1998

Post » 24 December 2010, 17:08

nie chce w blad wprowadzic i co do sruby to nie wiem ae mialem taki przypadek w zeszlym roku ze ako mialem oslabione tzn krecil iskra byla ale odzewu zadnego juz kur...lem na to ze cos sie posypalo podczas postoju a wystarczylo podladowac ako i zagadala jak nalezy moze od tego zacznij no chyba ze jestes na bank pewien ze ako jest w pelni naladowane.ja nie sprawdzilem i mialem nauczke.

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 24 December 2010, 17:14

aku naladowane i dodatkowo podpinam jeszcze drugi kablami,
kreci dobrze tylko ze strzela i prawie jakby lapalo ale niemoze,
czasem zalapie ale na se2 sekundy i dalej nic

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 24 December 2010, 17:28

zalane swiece. Albo wymiana na nowe albo spróbuj wysuszyć i wyczyścić stare
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 82
Joined: 03 August 2010, 01:16
Location: Wilamowic
Points: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Year production: 1997

Post » 24 December 2010, 17:36

świece do wymiany. ja miałem podobny problem w f3. proponuje wymienić swiece na nowe a nie czyścic poniewaz czesem choć byś głaskał swiece to ona i tak nie zagada ;/ a jak na sezon ci sie maszyna na trasie rozkraczy to nie bedzie wesoło . u mnie w f3 był problem tego typu ze miałem cos ze ssaniem nie tak na 2 gaźnikach nie działało .
a tak nawiasem, a masz paliwo w baku?

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 25 December 2010, 02:00

Obroty jałowe regulujesz na rozgrzanym silniku, nie ma powiedziane ile obrotów.
Sprawdź czy przypadkiem woda Ci się w paliwie nie wytrąciła - miałem taki przypadek przy K3 750.

Proponuję wykręcić świecę i przynajmniej wyczyścić.

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 24 September 2009, 20:55
Location: bydgoszcz
Points: 1
Motocykl: honda cbr 900rr
Year production: 1998

Post » 25 December 2010, 22:59

swiece chocby na probe to warto zawsze wypalic np palnik acytylenowy badz chocby kuchenka gazowa fakt zywotnosci ich sie nie wydluy ale na probe po wielu zalaniach swiec to pomaga bardziej niz drapanie szczotkami stalowymi itp narzedziami.i mam mala sugestie moze po nap[rawieniu danych usterek zakladajacy temat niech pisza ktora podpowiedz pomogla to moze przydac sie innym bardziej niz otwarty temat w ktorym jest sporo propozycji ale nie wiadomo ktora pomogla.bo wiosna niebawem to ponownie zwiekszy sie forum o pytania typu ''nie odpala pomocy'' a teksty typu ''masz paliwo'' badz 'zmien na nowe bo ma malo oktanow'' do mnie jako mechanika nie przemawiaja bo chyba kazdy ma na tyle pojecie zeby zaczac sprawdzac czy jest paliwo w zbiorniku a co do ubogiej benzyny to ona wyparowuje albo nie czyli zmiejsza sie jej ilosc a nie wartosc oktanow w kazdym razie tak od lat ucza mechanikow no chyba ze od 15 lat (gdy zdawalem egzaminy) benzyny tak sie zmienily :ooo: :ooo:

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 26 December 2010, 16:47

podsuszylem i na chwile zagadal ale puscilem gaz i znow zgasl i dalej to samo
jutro jade kupic nowe swiece chyba wezme IRYDY DENSO
narazie bede doprowadzal moto do jak najlepszego stanu bo jest do malych poprawwek
a na wiosne wybiore sie na PELNY SERWIS DO CZIKENA

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 26 December 2010, 19:51

Jak wykrecisz stare swiece to zakrec rozruszniikiem przez kilka sekund, troche oczysci to komore spalania z nadmiaru paliwa i beda wieksze szanse na niezalanie nowych świec. Denso irydowe to jak najbardziej dobry wybor, uważaj na podróbki, wklejam link z porownaniem podrobek i oryg.

http://www.globaldenso.com/en/products/ ... f/P043.pdf

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 27 December 2010, 23:04

Mangi, miałem w tym roku przypadek że w K3 750 po wymianie silnika (miesiąc oczekiwania na silnik) motocykl nie chciał odpalić, co się okazało to w zbiorniku z paliwa orlenu (chyba to był orlen) wytrąciła się co najmniej szklanka wody... odkryłem usterkę dopiero gdy chciałem spuścić troszkę paliwka do rozruchu innego motocykla...

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 28 December 2010, 10:20

bylem wczoraj w Bialymstoku i DENSO byly dostepne tylko na zamowienie ale cena okolo 62 zl wiec zamowilem IRYDY NGK po 44zl, mysle ze narazie beda ok (lepsze od zwyklych)

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 29 December 2010, 16:30

i broń Cię ten na górze żeby je zalać :) lepiej kup na czarną godzinę jakiś "samostart"

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest