Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 16:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sc33 ustawienie sruby od wolnych obrotow

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

sc33 ustawienie sruby od wolnych obrotow

Post » 24 grudnia 2010, 16:38

jak ustawis ta srube od wolnych obrotow,
mam problem kupilem moto sc33 98r i slabo palila , po dlugim postoju dzis wcale niechciala zalapac i pokrecilem troche ta sruba bo moto stalo u znajomych w garazu i myslalem ze moze np dzieci przestawly ja i teraz juz wogole niewiem jak powinna byc ona ustawiona,
moze ktos wie np ile obrotow od krancowego polozenia powinna byc wykrecona w lewo lub ile od krancowego polozeniaw prawo lub na co innego np trzeba patrzec,

moze ma ktos numer do czikena???

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 24 września 2009, 20:55
Lokalizacja: bydgoszcz
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 24 grudnia 2010, 17:08

nie chce w blad wprowadzic i co do sruby to nie wiem ae mialem taki przypadek w zeszlym roku ze ako mialem oslabione tzn krecil iskra byla ale odzewu zadnego juz kur...lem na to ze cos sie posypalo podczas postoju a wystarczylo podladowac ako i zagadala jak nalezy moze od tego zacznij no chyba ze jestes na bank pewien ze ako jest w pelni naladowane.ja nie sprawdzilem i mialem nauczke.

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 24 grudnia 2010, 17:14

aku naladowane i dodatkowo podpinam jeszcze drugi kablami,
kreci dobrze tylko ze strzela i prawie jakby lapalo ale niemoze,
czasem zalapie ale na se2 sekundy i dalej nic

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 grudnia 2010, 17:28

zalane swiece. Albo wymiana na nowe albo spróbuj wysuszyć i wyczyścić stare
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 24 grudnia 2010, 17:36

świece do wymiany. ja miałem podobny problem w f3. proponuje wymienić swiece na nowe a nie czyścic poniewaz czesem choć byś głaskał swiece to ona i tak nie zagada ;/ a jak na sezon ci sie maszyna na trasie rozkraczy to nie bedzie wesoło . u mnie w f3 był problem tego typu ze miałem cos ze ssaniem nie tak na 2 gaźnikach nie działało .
a tak nawiasem, a masz paliwo w baku?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 25 grudnia 2010, 02:00

Obroty jałowe regulujesz na rozgrzanym silniku, nie ma powiedziane ile obrotów.
Sprawdź czy przypadkiem woda Ci się w paliwie nie wytrąciła - miałem taki przypadek przy K3 750.

Proponuję wykręcić świecę i przynajmniej wyczyścić.

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 24 września 2009, 20:55
Lokalizacja: bydgoszcz
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 25 grudnia 2010, 22:59

swiece chocby na probe to warto zawsze wypalic np palnik acytylenowy badz chocby kuchenka gazowa fakt zywotnosci ich sie nie wydluy ale na probe po wielu zalaniach swiec to pomaga bardziej niz drapanie szczotkami stalowymi itp narzedziami.i mam mala sugestie moze po nap[rawieniu danych usterek zakladajacy temat niech pisza ktora podpowiedz pomogla to moze przydac sie innym bardziej niz otwarty temat w ktorym jest sporo propozycji ale nie wiadomo ktora pomogla.bo wiosna niebawem to ponownie zwiekszy sie forum o pytania typu ''nie odpala pomocy'' a teksty typu ''masz paliwo'' badz 'zmien na nowe bo ma malo oktanow'' do mnie jako mechanika nie przemawiaja bo chyba kazdy ma na tyle pojecie zeby zaczac sprawdzac czy jest paliwo w zbiorniku a co do ubogiej benzyny to ona wyparowuje albo nie czyli zmiejsza sie jej ilosc a nie wartosc oktanow w kazdym razie tak od lat ucza mechanikow no chyba ze od 15 lat (gdy zdawalem egzaminy) benzyny tak sie zmienily :ooo: :ooo:

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 26 grudnia 2010, 16:47

podsuszylem i na chwile zagadal ale puscilem gaz i znow zgasl i dalej to samo
jutro jade kupic nowe swiece chyba wezme IRYDY DENSO
narazie bede doprowadzal moto do jak najlepszego stanu bo jest do malych poprawwek
a na wiosne wybiore sie na PELNY SERWIS DO CZIKENA

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 26 grudnia 2010, 19:51

Jak wykrecisz stare swiece to zakrec rozruszniikiem przez kilka sekund, troche oczysci to komore spalania z nadmiaru paliwa i beda wieksze szanse na niezalanie nowych świec. Denso irydowe to jak najbardziej dobry wybor, uważaj na podróbki, wklejam link z porownaniem podrobek i oryg.

http://www.globaldenso.com/en/products/ ... f/P043.pdf

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 27 grudnia 2010, 23:04

Mangi, miałem w tym roku przypadek że w K3 750 po wymianie silnika (miesiąc oczekiwania na silnik) motocykl nie chciał odpalić, co się okazało to w zbiorniku z paliwa orlenu (chyba to był orlen) wytrąciła się co najmniej szklanka wody... odkryłem usterkę dopiero gdy chciałem spuścić troszkę paliwka do rozruchu innego motocykla...

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 28 grudnia 2010, 10:20

bylem wczoraj w Bialymstoku i DENSO byly dostepne tylko na zamowienie ale cena okolo 62 zl wiec zamowilem IRYDY NGK po 44zl, mysle ze narazie beda ok (lepsze od zwyklych)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 29 grudnia 2010, 16:30

i broń Cię ten na górze żeby je zalać :) lepiej kup na czarną godzinę jakiś "samostart"

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość