krzepy ja nie dalem rady utymac choc z calych sil probowalem watpie ze ktos jest to s stanie utrzymac przy duzej predkosci po tym zdazeniu zaraz szukalem amorkaM4NIEK pisze:Wszystko zależy głównie od stylu jazdy, krzepy, pojemności pampersa i(nie) posiadania AC.
Dobry amor jest nieoceniony głównie przy awaryjnych lądowaniach z szybszych lub(i) stojących gum, kiedy to np. silny podmuch wiatru powoduje, że przyziemienie następuje pod sporym kontem i niekiedy skręconą kierownicą. W takich sytuacjach jego zakup zwraca się kilku(nasto) krotnie
Osobiście do tego motocykla polecam! W F4is przez 3 sezony nie był mi potrzebny
Insaine pisze:sprawa jest prosta do moto kupuje się rzeczy poprawiające jazdę (to zna czy twoje bezpieczeństwo) , to tak jag by jeździć na starych oponach 5 letnich , no bo po co jak są
Czy ktos wie, jaki jest skok amorka przy mocowaniu nad bakiem, t.j. miedzy bakiem a kierą mocowany pod srubę głowki ramy?
Legut pisze:Czy ktos wie, jaki jest skok amorka przy mocowaniu nad bakiem, t.j. miedzy bakiem a kierą mocowany pod srubę głowki ramy?
Chodzi Ci o zakres pracy? Jeśli tak to mniej więcej 7,5 cm.
Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość