Dzisiaj jest 17 maja 2024, 15:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

amorek skrętu

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 kwietnia 2011, 12:05

Wcale nie trzeba jechać 150kmh na jednym kole żeby złapać shime :diabel2: wystarczą poprzeczne nierówności i może być ciepło, ale ja się tam nie znam :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 11 kwietnia 2011, 18:09

Wystarczy przepiac na dwojke i mocno odkrecic na nierownym asfalcie i od razu wiadomo ze amor musi byc ;) Sam sie o tym przekonalem i jak kasa bedzie to kupuje bez zastanowienia.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 11 kwietnia 2011, 19:20

Aleś Cie się panowie rozkręcili... :mrgreen: Nie róbcie już z tej 929 takiej nerwowej maszyny co za każdym razem łapie shimę.Shimę można złapać nawet z najlepszym Ohlinsem czy Hyper pro jak kto jeździć nie umie.Ja w 954 miałem amor i też nie problem było o shime ,a w 929 ponad rok latałem normalnie ,na gumie bez amora i jakoś żyję.Jak ktoś czuje potrzebę kupować amor to jak najbardziej nie zabraniam ale nie jest to jakiś 100% wymóg,bo jeśli tak to Honda by w seri go jak w zx10r/1000rr itp dawała,bo te w r1 i gixer i tak gó.no dają

Ps; no ale człowiek z nim jakoś bardziej spokojniejszy i od razu na więcej se pozwala bo go ma ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 165
Rejestracja: 23 kwietnia 2010, 11:48
Lokalizacja: okolice M
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 12 kwietnia 2011, 11:07

Wszystko zależy głównie od stylu jazdy, krzepy, pojemności pampersa i(nie) posiadania AC.

Dobry amor jest nieoceniony głównie przy awaryjnych lądowaniach z szybszych lub(i) stojących gum, kiedy to np. silny podmuch wiatru powoduje, że przyziemienie następuje pod sporym kontem i niekiedy skręconą kierownicą. W takich sytuacjach jego zakup zwraca się kilku(nasto) krotnie :one:

Osobiście do tego motocykla polecam! W F4is przez 3 sezony nie był mi potrzebny ;)

 
Posty: 234
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:51
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 12 kwietnia 2011, 12:02

Ohlins ,uznana firma ,która ma bardzo dobry amor skrętu.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 12 kwietnia 2011, 12:09

M4NIEK pisze:Wszystko zależy głównie od stylu jazdy, krzepy, pojemności pampersa i(nie) posiadania AC.

Dobry amor jest nieoceniony głównie przy awaryjnych lądowaniach z szybszych lub(i) stojących gum, kiedy to np. silny podmuch wiatru powoduje, że przyziemienie następuje pod sporym kontem i niekiedy skręconą kierownicą. W takich sytuacjach jego zakup zwraca się kilku(nasto) krotnie :one:

Osobiście do tego motocykla polecam! W F4is przez 3 sezony nie był mi potrzebny ;)
krzepy ja nie dalem rady utymac choc z calych sil probowalem watpie ze ktos jest to s stanie utrzymac przy duzej predkosci po tym zdazeniu zaraz szukalem amorka

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 16 kwietnia 2011, 00:39

ja to samo - po którymś lądowaniu z gumy (tym razem na hu*** nawierzchnim trzepło na tyle, że pogodziłem się z glebą i do dzisiaj w sumie nie wiem jak z tego wyszedłem) od razu stwierdziłem że czas najwyższy na zakup amora :) komfort jazdy zmienił się o kilka lat świetlnych. bez strachu przyspieszasz na "łatach", opadasz z gumy pod kątem lub ze skręconą kierownicą (zdażyło się :P ).. chwile trzepnie i amor wkracza do gry :) zdecydowanie gadżet który może uratować od rozwalonego sprzętu i/lub jeźdźca.

do 929 POLECAM !
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 16 kwietnia 2011, 00:49

jak jesteś jeszcze zainteresowany mam ohlinsa z 18 stopniową regulacją :) PW

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 16 kwietnia 2011, 01:45

sprawa jest prosta do moto kupuje się rzeczy poprawiające jazdę (to zna czy twoje bezpieczeństwo) , to tak jag by jeździć na starych oponach 5 letnich , no bo po co jak są :wpale:

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 08 kwietnia 2008, 11:32
Lokalizacja: DBL
Motocykl: Fireblade sc44 929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 września 2011, 09:32

Insaine pisze:sprawa jest prosta do moto kupuje się rzeczy poprawiające jazdę (to zna czy twoje bezpieczeństwo) , to tak jag by jeździć na starych oponach 5 letnich , no bo po co jak są :wpale:


co do opon 5 letnich to jak 5 lat to są stare opony i juz nie bezpiecznie na nich jezdzic toś przesadzil !!!! W wielu sklepach 5 letnie są jeszcze dopuszczone do sprzedazy jako NOWE. Poza tym guma nie traci swoich wlasciwosci oczywiscie jesli jest dobrze przechowywana (np nie na sloncu czy w wilgoci)

ktos tam napisal ze z amorem łapał shimy- ja daje w palnik chyba na wszystkie sposoby i po zamocowaniu amora ani razu nie mialem shimy, co bez amora mialem co chwila. Byc moze kolego w 954 miales wyje...any amor w h..j!!!. Choc mój tez nie byl super silny a shimmy nie zlapalem juz ani razu przez jakies 15.000km jazdy. Zaluje tylko ze go sprzedalem razem z moto (SC33). Teraz szukam wlasnie do do mojej nowej cebry 929 i moje pytanie brzmi(nie chce zakladac nowego tematu więc pytam tutaj):
Czy ktos wie, jaki jest skok amorka przy mocowaniu nad bakiem, t.j. miedzy bakiem a kierą mocowany pod srubę głowki ramy?
SPEED IS ALL I NEED

 
Posty: 24
Rejestracja: 12 września 2011, 14:00
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Yamaha R6 Track Bike
Rok produkcji: 2008

Post » 14 września 2011, 11:05

Czy ktos wie, jaki jest skok amorka przy mocowaniu nad bakiem, t.j. miedzy bakiem a kierą mocowany pod srubę głowki ramy?


Chodzi Ci o zakres pracy? Jeśli tak to mniej więcej 7,5 cm.

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 08 kwietnia 2008, 11:32
Lokalizacja: DBL
Motocykl: Fireblade sc44 929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 września 2011, 13:54

Legut pisze:
Czy ktos wie, jaki jest skok amorka przy mocowaniu nad bakiem, t.j. miedzy bakiem a kierą mocowany pod srubę głowki ramy?


Chodzi Ci o zakres pracy? Jeśli tak to mniej więcej 7,5 cm.



Tak dokładnie. Dzieki
SPEED IS ALL I NEED

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość