wystarczą poprzeczne nierówności i może być ciepło, ale ja się tam nie znam
Sam sie o tym przekonalem i jak kasa bedzie to kupuje bez zastanowienia.
Nie róbcie już z tej 929 takiej nerwowej maszyny co za każdym razem łapie shimę.Shimę można złapać nawet z najlepszym Ohlinsem czy Hyper pro jak kto jeździć nie umie.Ja w 954 miałem amor i też nie problem było o shime ,a w 929 ponad rok latałem normalnie ,na gumie bez amora i jakoś żyję.Jak ktoś czuje potrzebę kupować amor to jak najbardziej nie zabraniam ale nie jest to jakiś 100% wymóg,bo jeśli tak to Honda by w seri go jak w zx10r/1000rr itp dawała,bo te w r1 i gixer i tak gó.no dają
krzepy ja nie dalem rady utymac choc z calych sil probowalem watpie ze ktos jest to s stanie utrzymac przy duzej predkosci po tym zdazeniu zaraz szukalem amorkaM4NIEK pisze:Wszystko zależy głównie od stylu jazdy, krzepy, pojemności pampersa i(nie) posiadania AC.
Dobry amor jest nieoceniony głównie przy awaryjnych lądowaniach z szybszych lub(i) stojących gum, kiedy to np. silny podmuch wiatru powoduje, że przyziemienie następuje pod sporym kontem i niekiedy skręconą kierownicą. W takich sytuacjach jego zakup zwraca się kilku(nasto) krotnie![]()
Osobiście do tego motocykla polecam! W F4is przez 3 sezony nie był mi potrzebny
komfort jazdy zmienił się o kilka lat świetlnych. bez strachu przyspieszasz na "łatach", opadasz z gumy pod kątem lub ze skręconą kierownicą (zdażyło się
).. chwile trzepnie i amor wkracza do gry
zdecydowanie gadżet który może uratować od rozwalonego sprzętu i/lub jeźdźca.
Insaine pisze:sprawa jest prosta do moto kupuje się rzeczy poprawiające jazdę (to zna czy twoje bezpieczeństwo) , to tak jag by jeździć na starych oponach 5 letnich , no bo po co jak są
Czy ktos wie, jaki jest skok amorka przy mocowaniu nad bakiem, t.j. miedzy bakiem a kierą mocowany pod srubę głowki ramy?
Legut pisze:Czy ktos wie, jaki jest skok amorka przy mocowaniu nad bakiem, t.j. miedzy bakiem a kierą mocowany pod srubę głowki ramy?
Chodzi Ci o zakres pracy? Jeśli tak to mniej więcej 7,5 cm.
Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości