Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 03:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pomocy! W zakupie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 22
Rejestracja: 12 marca 2014, 08:06
Lokalizacja: Przyprostynia
Motocykl: Honda CBR 929RR FIREBLADE
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2014, 18:05

OZI pisze:Kolego - z Twoim podejściem do tematu to podejrzewam, że kupisz pierwszy lepszy sprzęt, który według wzoru malowania będzie odpowiadał orginałowi. Albo będziesz miał szczęście albo się potem załamiesz. Poczytaj troche o 929 co i jak sprawdzić, na co zwrócic uwage przy zakupie ( np blok silnika w okolicy altka), po co zabrać ze soba na oględziny multimetr, to moze uda Ci się kupić fajny egzemplarz. Wszystko jest na forum ładnie opisane. Pozdrawiam!

Czytałem dosyć sporo na temat 929 ze bloki pękają, alternatory się pala i regulatory napięcia, napinacz rozrządu siada, owiewki pękają na dziurach, 2 bieg pada od pałowania na gumie, problem z exupem i wiele innych. Po prostu pytam ludzi którzy maja taki motocykl bo te wszystkie rzeczy czytałem na innych forach i chcę się dowiedzieć czy to prawda czy nie. Nie wydaje 3 tysiecy na motocykl tylko 10 a moim zdaniem to duzo i chce mieć dobry sprzet a nie zapłacić 10tys i jeszcze 5 wsadzic chce kupic moto ktore bedzie jedzic a nie jakis szrot ktory bedzie brac wiecej pieniedzy niz jestem w stanie zarobic...........

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:36
Lokalizacja: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 12 marca 2014, 20:12

[/quote]
Czytałem dosyć sporo na temat 929 ze bloki pękają, alternatory się pala i regulatory napięcia, napinacz rozrządu siada, owiewki pękają na dziurach, 2 bieg pada od pałowania na gumie, problem z exupem i wiele innych. [/quote]

Nie wiedziałem, że te 929 to takie złomy. Mój musiał być z jakiejś limitowanej wersji bo nic nie pękło ani się nie spaliło. rotfl2:

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 12 marca 2014, 20:21

Wozik pisze:
cbrstreet pisze:zaglądałeś do działu giełda na forum ;) z tego co pamiętam coś było

Właśnie patrze co jest i znalazłem 3 ale 2 do mnie nie przemawiają, a 3 żółta co jest do sprzedania to dzwoniłem już do sprzedawcy i ma licznik w milach oraz malowana była i stare naklejki nie były zdarte przy malowaniu(Trochę wiocha ze nie zdarte naklejki tylko pomalowano je). A nie chce kupować moto i zaraz inwestowac w nie żeby kupić nowe naklejki i licznik też kupić nowy, bo niby nie można zmienić przebiegu na km/h tylko predkosciomierz.


Kolego, po pierwsze, po co masz zmieniać licznik jeżeli pokazuje przebieg w milach ? motocykl był sprowadzony kiedyś z uk i dlatego ( posiadam nawet papiery gdy motocykl przyjechał do pl ). Gdybym nie udzielił Ci tej informacji o liczniku to nigdy byś tego nie zauważył, chyba tylko wtedy gdybyś patrzył na licznik i odliczał odległość na ' słupkach ' przy drodze. Naklejki mam do tego motocykla i daję je nowemu właścicielowi, kolejny problem masz z głowy. A ręczę za zawieszenie, skrzynię i silnik, a to jest chyba najważniejsze, bo owiewkami się nie jeździ po drodze, dodatkowo masz nowy alternator z gwarancją oraz akumulator.

Ps: pierwsze słyszę, żeby w 929 wypadał drugi bieg, to nie jest kolego stara zajechana r6/r1, która więcej przejechała w pionie niż w poziomie, żeby zabrakło drugiego biegu. Problemu z zaworem egcv na kolektorze również nie ma żadnego, po prostu trzeba go regulować i nic więcej, ja w swojej 929 nie mam tego problemu ponieważ zawór zostawiłem w pozycji otwartej, a linki zdemontowałem ( dodaję je oczywiście przy sprzedaży ).

I bez urazy oczywiście, ale przez takie pisanie rodzą sie same plotki, że np w kawach ramy pękają, że włoskie motocykle stoja tylko w serwisach itd itp Na takie coś jest jedno powiedzenie - jak dbasz, tak masz.

 
Posty: 22
Rejestracja: 12 marca 2014, 08:06
Lokalizacja: Przyprostynia
Motocykl: Honda CBR 929RR FIREBLADE
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2014, 20:45

Maly929 pisze:
Wozik pisze:
cbrstreet pisze:zaglądałeś do działu giełda na forum ;) z tego co pamiętam coś było

Właśnie patrze co jest i znalazłem 3 ale 2 do mnie nie przemawiają, a 3 żółta co jest do sprzedania to dzwoniłem już do sprzedawcy i ma licznik w milach oraz malowana była i stare naklejki nie były zdarte przy malowaniu(Trochę wiocha ze nie zdarte naklejki tylko pomalowano je). A nie chce kupować moto i zaraz inwestowac w nie żeby kupić nowe naklejki i licznik też kupić nowy, bo niby nie można zmienić przebiegu na km/h tylko predkosciomierz.


Kolego, po pierwsze, po co masz zmieniać licznik jeżeli pokazuje przebieg w milach ? motocykl był sprowadzony kiedyś z uk i dlatego ( posiadam nawet papiery gdy motocykl przyjechał do pl ). Gdybym nie udzielił Ci tej informacji o liczniku to nigdy byś tego nie zauważył, chyba tylko wtedy gdybyś patrzył na licznik i odliczał odległość na ' słupkach ' przy drodze. Naklejki mam do tego motocykla i daję je nowemu właścicielowi, kolejny problem masz z głowy. A ręczę za zawieszenie, skrzynię i silnik, a to jest chyba najważniejsze, bo owiewkami się nie jeździ po drodze, dodatkowo masz nowy alternator z gwarancją oraz akumulator.

Ps: pierwsze słyszę, żeby w 929 wypadał drugi bieg, to nie jest kolego stara zajechana r6/r1, która więcej przejechała w pionie niż w poziomie, żeby zabrakło drugiego biegu. Problemu z zaworem egcv na kolektorze również nie ma żadnego, po prostu trzeba go regulować i nic więcej, ja w swojej 929 nie mam tego problemu ponieważ zawór zostawiłem w pozycji otwartej, a linki zdemontowałem ( dodaję je oczywiście przy sprzedaży ).

I bez urazy oczywiście, ale przez takie pisanie rodzą sie same plotki, że np w kawach ramy pękają, że włoskie motocykle stoja tylko w serwisach itd itp Na takie coś jest jedno powiedzenie - jak dbasz, tak masz.

Brałem pod uwagę twój motocykl ale nawet jak nakleisz nowe naklejki na stare to i tak będzie widać bo będą bardziej odstawać, licznik może nie jest takim problemem ale jakoś nie przemawia do mnie licznik w milach:( (A jak bym kupił i byś mi nie powiedział to i tak w trakcie użytkowania bym to zauważył) Cały czas biore pod uwage twój motocykl ale nie jestem jeszcze zdecydowany.

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 12 marca 2014, 20:59

Prędkościomierz masz normalnie mile/km, przebieg jedynie jest w milach, ale czy to jest taki problem dla Ciebie, żeby sobie przebieg pomnożyć przez 1.6 ? No właśnie i sam widzisz, jakbym nie powiedział to dopiero po jakimś czasie byś to zauważył, a tak wiesz wszystko z miejsca. Jeżeli nakleję naklejki na czaszę oraz na pług napis honda to niczego nie zauważysz, jedynie na zadupku z odległości 20/30cm może czegoś się dojrzysz lecz wątpie.

Ps: nie mam zamiaru Cię namawiać czy coś w tym stylu na moją 929, tylko sam widzisz, że wykonałeś jeden telefon i dowiedziałeś się praktycznie wszystkiego o motocyklu bez żadnego ukrywania, a Mi się ze sprzedażą praktycznie wgl nie spieszy. Jeżeli nie otrzymam interesujących mnie ofert od kupujących to fajer zostanie u mnie na kolejne kilka sezonów ponieważ jestem z tego motocykla bardzo zadowolony, a w dodatku w tym momencie jest już przygotowany do następnego sezonu :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 173
Rejestracja: 05 listopada 2010, 09:49
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 2
Motocykl: 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 12 marca 2014, 21:09

Moim 2 znajomym w 929 posypały sie 2ki w skrzyni wiec...
Ale to raczej nie ma reguły, miałem f2ke z wypadająca 2ka, kolega teraz f4 kupil z wypadajaca 2ka:)

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 12 marca 2014, 21:14

scitec2 pisze:Moim 2 znajomym w 929 posypały sie 2ki w skrzyni wiec...
Ale to raczej nie ma reguły, miałem f2ke z wypadająca 2ka, kolega teraz f4 kupil z wypadajaca 2ka:)


To już musiały być naprawdę albo ostro przelatane sprzęty, albo wcześniej ktoś jeździł nimi w taki sposób, że każdy zapięty bieg było słychać z 50m :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 13 marca 2014, 00:00

no kurcze tez jestem w szoku jak na szybkości wymieniłeś tyle wad tego modelu, ja u siebie mam 37tyś (kupiłem miała 23) i zero awarii a i odkąd jeżdże motocyklem 6 sezon teraz to nie przeczytałem na żadnym forum ani jednego tematu żeby komuś pękł blok.
trzeba było szukać miesiąc temu moja była na sprzedaż, oczywiscie droższa niż te twoje z linków ale przyjechałbyś to byś kupił teraz to już po ptokach bo 929 zostaje ze mną na kolejny sezon :D bo to zajebisty motorek a np czachy pękają to prędzej w 954 bo tam jest odelżony stelaż czachy słabszy, bloki też z tego co przez tyle lat czytałem to jak komuś pekł to w 954, ale to też zadna reguła, moj kumpel kiedyś na paradzie tak skatował 954 że na zbiorniku od gorąca zrobił się bąbel wypełniony powietrzem od środka wielkości 10cmx10cm blok nie pękł :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Post » 13 marca 2014, 12:50

JUNIORlu pisze:

Czytałem dosyć sporo na temat 929 ze bloki pękają, alternatory się pala i regulatory napięcia, napinacz rozrządu siada, owiewki pękają na dziurach, 2 bieg pada od pałowania na gumie, problem z exupem i wiele innych. [/quote]

Nie wiedziałem, że te 929 to takie złomy. Mój musiał być z jakiejś limitowanej wersji bo nic nie pękło ani się nie spaliło. rotfl2:[/quote]

Mam 929 tylko 5 sezonów. Takie rzeczy trafiają się w zaniedbanych modelach. Jak ktoś lata na niesprawnym akumulatorze to altek musi w końcu umrzeć. Bloki w 929 nie pękają od katowania tylko po szlifie na lewą stronę. Przeważnie wyłamany jest blok w okolicy altka i wsporo modeli ma tam spawy. Owiewki pękają ale w 954. Skrzynia w 929 jest pancerna i pada tylko jak ktos ostro przebija biegi na gumie. Exup wystarczy kontrolnie wyregulować. Ogólnie polecam to moto :)

 
Posty: 9
Rejestracja: 01 maja 2014, 23:39
Motocykl: yamaha drag star 1100
Rok produkcji: 2001

Re: Pomocy! W zakupie

Post » 02 maja 2014, 11:12

Witam.
Mam zamiar zakupić jedną z nich, podpowiedzi jakieś?
Pilne bo jade na dniach, a sporo km do nich mam.
Pozd.

http://otomoto.pl/honda-cbr-929-sc44-fi ... 89914.html

http://otomoto.pl/honda-cbr-929-wlochy- ... 85005.html

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości