OZI pisze:Kolego - z Twoim podejściem do tematu to podejrzewam, że kupisz pierwszy lepszy sprzęt, który według wzoru malowania będzie odpowiadał orginałowi. Albo będziesz miał szczęście albo się potem załamiesz. Poczytaj troche o 929 co i jak sprawdzić, na co zwrócic uwage przy zakupie ( np blok silnika w okolicy altka), po co zabrać ze soba na oględziny multimetr, to moze uda Ci się kupić fajny egzemplarz. Wszystko jest na forum ładnie opisane. Pozdrawiam!
Czytałem dosyć sporo na temat 929 ze bloki pękają, alternatory się pala i regulatory napięcia, napinacz rozrządu siada, owiewki pękają na dziurach, 2 bieg pada od pałowania na gumie, problem z exupem i wiele innych. Po prostu pytam ludzi którzy maja taki motocykl bo te wszystkie rzeczy czytałem na innych forach i chcę się dowiedzieć czy to prawda czy nie. Nie wydaje 3 tysiecy na motocykl tylko 10 a moim zdaniem to duzo i chce mieć dobry sprzet a nie zapłacić 10tys i jeszcze 5 wsadzic chce kupic moto ktore bedzie jedzic a nie jakis szrot ktory bedzie brac wiecej pieniedzy niz jestem w stanie zarobic...........
z tego co pamiętam coś było

bo to zajebisty motorek a np czachy pękają to prędzej w 954 bo tam jest odelżony stelaż czachy słabszy, bloki też z tego co przez tyle lat czytałem to jak komuś pekł to w 954, ale to też zadna reguła, moj kumpel kiedyś na paradzie tak skatował 954 że na zbiorniku od gorąca zrobił się bąbel wypełniony powietrzem od środka wielkości 10cmx10cm blok nie pękł