Dzisiaj jest 12 listopada 2019, 02:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

wkład filtr K&N

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

wkład filtr K&N

Post » 23 lipca 2008, 12:50

Witam, czy warto zainwestować w sportowy wkład KN do 929?
Jakieś oponie lub doświadczenia.
Pozdr

 
Posty: 793
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 lipca 2008, 14:58

warto poniewaz masz spokoj z wymiana filtra a jedynie obsluge w postaci mycia i nasaczania co 10 000 km poprawia takze dolny i srodkowy zakres obrotow nie implikuje przestrojenia zasilania poniewaz ECM wzbogaci mieszanke samoczynnie zalecany do sportowej koncowki wydechu
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 9
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 24 lipca 2008, 07:18

alternatywą może byc filtr Pipercross, dostepny w sieci InterMotors/InterCars , jest tańszy charakterystyke ma podobną
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 48
Rejestracja: 17 marca 2008, 13:00
Lokalizacja: Świdnica
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 sierpnia 2008, 13:39

Tez mam K&N i bynajmniej ja poczułem roznice przy obrtoach. Polecam, pozatym jak pisali wyzej masz spokoj z wymiana filtra.
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 27 sierpnia 2008, 09:07

no i ja posiadam takowy u siebie i sportową końcówkę wydechu. Super jest, dziur nie ma, jest płynność.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 9
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 27 sierpnia 2008, 09:57

jacko, wy macie dobrze bo wtrysk sam sie stroi do filterka
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 451
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 27 sierpnia 2008, 16:57

No na gaźnikowcach K&N najczęściej okazuje się lipą, samo to sprawdziłem na własnej skórze na ZX7r lipa straszna wydajesz trochę śrutu :cry: a tu lipa

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 28 sierpnia 2008, 07:43

no ja założyłem do swojej SC33 K&N i ..... wyciągnąłem. Teraz czekam na dyno jet i dopiero trzeba to bedzie zestroic. Ale mam nadzieje ze bedzie zajebiaszczo

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 28 sierpnia 2008, 12:00

krolik, będzie będzie. Ja kiedyś założyłem do swojej Hondy VFR gdzie też była na gaźnikach i po przestrojeniu było super. Na prawdę dało to więcej mocy. Był K&N, gaźniki po przestrojeniach i sportowa końcówka LeoVince i tą VFRą 265 bez problemu zapinałem :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 28 sierpnia 2008, 13:44

no i oddychanie pelna piersia (plus koncowka akrapovic)..... moze wreszcie bedzie szedl na 2 z gazu (przelozenia 16/44)

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 9
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 28 sierpnia 2008, 16:41

krolik, a nie mowilem ze bez dynojet dzialac nie bedzie, mozesz sie pokusic o przypchanie filtra aby moc z niego korzystac, wystarczy zakleic gorna czesc w 70% i bedzie dzialac
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 28 sierpnia 2008, 18:38

tyle czekalem to poczekam jeszcze jakis tydzien na dyno. i tak teraz nie mam za bardzo kiedy latac....

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości