warto poniewaz masz spokoj z wymiana filtra a jedynie obsluge w postaci mycia i nasaczania co 10 000 km poprawia takze dolny i srodkowy zakres obrotow nie implikuje przestrojenia zasilania poniewaz ECM wzbogaci mieszanke samoczynnie zalecany do sportowej koncowki wydechu
no ja założyłem do swojej SC33 K&N i ..... wyciągnąłem. Teraz czekam na dyno jet i dopiero trzeba to bedzie zestroic. Ale mam nadzieje ze bedzie zajebiaszczo
krolik, będzie będzie. Ja kiedyś założyłem do swojej Hondy VFR gdzie też była na gaźnikach i po przestrojeniu było super. Na prawdę dało to więcej mocy. Był K&N, gaźniki po przestrojeniach i sportowa końcówka LeoVince i tą VFRą 265 bez problemu zapinałem
krolik, a nie mowilem ze bez dynojet dzialac nie bedzie, mozesz sie pokusic o przypchanie filtra aby moc z niego korzystac, wystarczy zakleic gorna czesc w 70% i bedzie dzialac
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte