Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 12:42

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Głupię pytanie... Ale chciałbym u$ły$zeć Wa$zą opinię

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 01 stycznia 2013, 20:32

Xy pisze:Adrian 92, poukładane w głowie to ty będziesz miał w wieku pomiędzy 30/40...

Nie wiem, ale ja chyba nie mam. Może przed 50-ką będę miał? To się okaże :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 02 stycznia 2013, 08:33

Adrian są naprawdę fajne niedrogie 600 np. zx636 z 2005 trwały szybki motocykl, kumpel od takiej zaczynał, kilka razy próbowała go sponiewierać ;-).
Nie musisz pchać się na siłę w litra, 600 lepiej jeździ w zakrętach i daje równie dużo frajdy.
http://media.topannonces.fr/topannonces ... 22-480.jpg
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Post » 02 stycznia 2013, 10:06

pit, gdzie tak naprawdę 600tka również nie nadaję się na pierwsze moto...

Poszukaj Suzuki GS500, Honde CB500, Kawasaki GPZ500, ER-5. Jak chcesz coś trochę mocniejszego i nowszego to Suzuki SV650(pomimo ok. 70 km potrafi zadziwić nie jednego - silnik w układzie "V"), Kawasaki ER6. Pierwszy motocykl to tak naprawdę pierwsze wygłupy, pierwszy nie daj Bóg wypadek, parkingówki itp.

Dużo lepiej kupić coś nawet na jeden sezon, przejeździć, zobaczyć mniej więcej ocb i wtedy zmienić na coś mocniejszego.

Polecam tekst na popularnym ścigaczu - www.scigacz.pl/Bezpieczenstwo,242.html , artykuł nr 8 pt. "Kupuję litra i nie będę odwijał, czyli pier***nie o Szopenie".

pzdr

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 02 stycznia 2013, 13:40

Ale przecież kolega jeździł już mniejszymi motocyklami więc takim całkiem świerzakiem nie jest.

Ziutek, czemu uważasz ze sv650 nadaje się a inne 600 nie? też dziwne podejscie:) ja po motorowerach za dzieciaka kupiłem thundercata i byłem bardzo zadowolony.

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Post » 02 stycznia 2013, 14:45

MaciekM, dlatego max co powinien sobie kupić to jakaś CBR F4, F4i coś co łagodnie oddaje moc ;) A pit mu proponuję 636, w sumie lepiej to 636 niż litra :P

Dlatego, że SV650 ma 71 KM i to również bardzo złudne, ponieważ ciągnie z dołu, trzeba uważać na mocne hamowanie silnikiem, ale również niektórzy polecają na pierwsze moto komuś, kto nie chce kupić w/w "klasyków" w tej klasie :P Sportowe 600tki mają ponad 100 KM, jeżdżą grubo ponad 200 km/h i trochę inaczej się odczuwa prędkość niż na takiej SV czy to w wersji N czy S ;)
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 25 lutego 2011, 22:53
Lokalizacja: okolice T
Motocykl: Honda CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 02 stycznia 2013, 14:50

Kolego,najlepiej byłoby, abys po 125ccm kupił coś w granicach 50 -80KM - jakiegos bandita, suzuki gsx600f, xj 600, er-6, gpz, są to bdb motocykle równierz z bardzo dużą mocą i nie małym momentem obrotowym. Ewentualnie, jakaś cbr 600, badź r6 zx6r,gsxr600-ale to są już maszyny z ponad 100KM -ogromna moc. Bedac w Twoim wieku, mając ok.19 lat jeżdżąc yamaha xs 400,dosiadłem thundercata,- z miejsca oszalałem - odkreciłem manetę i w pare sekund miałem 170km/h-głupota-tez mam olej w głowie-ale poniosło mnie.Pamiętaj wystarczy tylko ten 1x . Pamiętaj- Doświadczenie i jeszcze raz doświadczenie- tylko to sie liczy w jeździe motocyklem. Po co kusić los, bedziesz żył to jeszcze nie jednego litra dosiądziesz. Obecnie swoją 954 napykałem juz 21tys.km - i zastanawiam sie nad jakąś 600-motocykl ten jak dla mnie to potwór. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów. LWG
Tomaszek954

 
Posty: 5
Rejestracja: 16 grudnia 2012, 20:01
Lokalizacja: Zagórów
Motocykl:

Post » 02 stycznia 2013, 18:50

Widze, że nie prze$zli$cie obok tego obojętnie. Bardzo mi miło.

Oczywi$cie $zanuje zdanie każdego z Wa$, i każdy z Wa$ ma $woją racje.

Zapytałem o to dlatego, że 954 to moje marzenie, nie chodzi mi o pojemno$c, o to 150 koni. Dla mnie jezeli chodzi o jej wyglad to je$t PERFEKCYJNA. Bardzo dobrze trafia w moj gu$t i tyle. Je$tem tego typu czlowiekiem ze lubie kupic raz, "parządnie", a nie zmieniac co $ezon. Ale to Wy jezdzicie dluzej niz ja, i pewnie macie racje, tak wiec odpu$zcze $obie fajera. Aż takim $wierzakiem nie je$tem, wiec raczej bede $zukal CBR F4 /F4i.

Dziekuje bardzo za Wa$ze wypowiedzi. Przyczepno$ci, zdrowia i nie$amowitych podrozy Wa$zymi ma$zynami - tego Wam zycze w Nowym Roku !
Powodzenia :)
"Pal gumę, nie duszę"

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Post » 02 stycznia 2013, 19:01

Adrian92, bardzo dobry wybór, naprawdę nie będziesz żałował. Co do F4i - spójrz na wersje Sport jest naprawdę bardzo ładna.

Uwierz, że jeszcze będziesz miał okazje dosiąść 954, tak jak to sobie wymarzyłeś ;)
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 02 stycznia 2013, 19:23

jak lubisz hondy to jeszcze nikt nie wspomnial o 600rr-chyba,wolal bym go od f4i,nie zapomnij sie tu pochwalic co nabyles ,tylko sie nie napalaj przy ogledzinach,powodzenia

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 02 stycznia 2013, 19:49

dokładnie dobrze zrobiłeś ja polecam takie stare F3 F4 dosyć toporne i odporne ale wcale nie wolne, jeżeli ktoś nie ściga się na torze bądź nie rywalizuje z kumplami na wypadach na winklach to taki motocykl i ogólnie 600 będzie troche łatwiejsza w ogarnięciu i napewno więcej ci wybaczy na dohamowaniach czy winklach, z resztą sam uważam że na winkle to lepsza 600 albo jakies 750 jak litr bo tylko byś się bardziej bał odkręcać na wyjsciu z winkli, ja osobiście uważam że litr to jest zajebisty do gumowania :) a jak ktoś nie gumuje to nie ma sensu hehe bo nowe 600 CENZURA.. tak że te różnice między litrem a 600 są coraz mniejsze, bo co to za różnice 2-3s różnicy od 0-200km/h :) hehe tak strzelam bo nie wiem dokładnie ja pamietam jak jeździłem F3 a chłopaki litrami to co z tego że na prostych troche mi odjeżdżali skoro wystarczyło trochę opóźnić hamowanie przed winklem i już się dojeżdżało do całej ekipy :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 03 stycznia 2013, 09:05

maciekx, niby trochę prawdy mówisz ale nie zapominaj też o tym że litr ma dużo lepszy dół i własnie do normalnej jazdy litr sprawdza się lepiej bo nie trzeba wachlować biegami tak bardzo:) to samo tyczy się jazdy w 2 osoby. 600 tka przyśpiesza dużo słabiej niż jak się jedzie samemu

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 03 stycznia 2013, 12:02

ty mowisz o jeździe turystycznej lub dalekich trasach z bagażami :) wtedy tak ale jak ktoś preferuje dalekie podróże to raczej kupi mocnego turystyka z aspiracjami sportowymi jak typowego sporta :)

sport to sport wiadomo jak się jeździ :D

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość