O matko
Jak tu czytam, co Wy wypisujecie, że dostęp do świec jest tragiczny, to aż mnie serce boli, a Pan Soichiro Honda chyba przekręca się w grobie
Uważam, że dostęp do świec jest bardzo dobry! Jedynie zdejmujemy boczki/serwisówki i tyle! Żadnego poluzowywania chłodnic, zdejmowania zbiornika, air boxa etc!
Wystarczy oryginalny klucz (chociaż na allegro w tej chwili go nie widzę

) i 10tka fajkowa i wierzcie mi lub nie, ale odkręce nim wszystkie świece w ciągu 10 minut i ręce przy tym czyściutkie i nie jak po walce z kotem
Także narzędzia Panowie, narzędzia to podstawa
Edit:
Oo, dokładnie taki jak w tej aukcji (leży na samym dole)
http://moto.allegro.pl/item1039277822_zestaw_komplet_kluczy_honda_cbr_1000_cbr1000.html
Ja mam dokłądnie taki, tylko ten "trzpień", nie wiem jak to nazwać dokładnie, na który nasadza się 10tkę mam o połowę krótszy (chyba dlatego bez problemu razem z kluczem wychodzi później świeca, może w 1000RR jest tam więcej miejsca). Jak włożę ten klucz w otwór do świecy, to ten "trzpień" jest na równi z pokrywą zaworów. Dlatego potrzebna jest 10teczka fajkowa i ognia, bezproblemowo i szybko się świeczki wykręca
[ Dodano: Czw Maj 20, 2010 11:12 am ]Już nie mogę edytować, więc piszę nowego posta.

znalazłem, dokładnie taki klucz do świec, a w sumie i cały komplet mam:
http://moto.allegro.pl/item1039277822_zestaw_komplet_kluczy_honda_cbr_1000_cbr1000.html
Polujcie na coś takiego, bo naprawdę warto dać te 5 dych i w ogóle się nie męczyć. Tymi kluczami z pół moto można spokojnie rozebrać i to nawet gdzieś w trasie, a mieszczą się w małym etui w zadupku.
Pozdr