Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 19:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Co sądzicie na temat opon BT015F?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 13 stycznia 2009, 00:16
Lokalizacja: Lubartów
Motocykl: Honda CBR1000RR
Rok produkcji: 2007

Co sądzicie na temat opon BT015F?

Post » 16 stycznia 2009, 02:40

Jak w temacie.

Jakie inne do w miarę spokojnej (do 200 km/h) jazdy?

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2009, 08:15

dunlop D220 , jesli chcesz bridgestone to bt016 bedzie lepsza
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 16 stycznia 2009, 09:40

A czemu nie Diablo Corsa jak montowana na pierwszy rzut do sc57 ? Stosunek przyczepności do przebiegu jest fantastyczny. A za 750 pln komplety z 7 roku posiadam
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2009, 11:14

nawet niezla cena, ja to na pirelkach jeszce nie jezdzilem wiec sie nie bede o nich wypowiadal
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 13 stycznia 2009, 00:16
Lokalizacja: Lubartów
Motocykl: Honda CBR1000RR
Rok produkcji: 2007

Post » 16 stycznia 2009, 15:29

A w kwestii formalnej Panowie;

czy - jeżeli w niemieckim briefie wyszczególniono typ opony - nie będzie problemu z przeglądem technicznym w przypadku opon nie figurujących wśród zalecanych przez producenta?

W fabrycznej instrukcji wymienia się 2 typy: Bridgestone BT015F i Pirelli Diablo Corsa.

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 16 stycznia 2009, 16:00

Witam....ten model bridgestona to prawie ta sama klasa co Maxxis----mialem bridgestona na tyle przez 15 tys km-------w deszczu jak hamujesz--masakra-jezdzi jak krowa po lodzie..
...pozniej wsadziłem Dunlop Sportmax---juz lepiej w deszczu ale cena wysoka....nowa opona starczyla na kolejne 15 tys km..-2 miesiące jazdy
teraz założylem komplet Metzelera i z przyczepnoscia podobnie jak na Sportmaxach--a cena 30 % nizsza przejechalem na niej 10 tys i i jeszcze z 10 zrobie :mrgreen :mrgreen:

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2009, 17:02

W kwesti formalnej to rozmiar ma sie zgadzac . Producenta i model opony wybierasz sam . Oczywiscie pod warunkiem ,ze jest dopuszczona do ruchu po drogach publicznych bo slicki z tego co wiem nie maja takiego dopuszczenia .
Do spokojnej jazdy to kazda opona bedzie dobra ale lepiej miec zalozone lepsze kapcie . Lepsze tzn bardziej przyczepne bo nigdy nie wiadomo co sie moze przydazyc w podrozy . Awaryjne hamowanie , mokra nawierzchnia ...... i twarde gumy beda powodowaly ,ze wlosy pod kaskiem staja deba . Czego nikomu oczywiscie nie zycze :)
Zawsze w watpliwych sprawach dobrze jest wybrac cos posredniego . Proponuje Metzelery Roadteck Z6 lub Michelin Pilot Road 2 .
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01 Pirelli Dragon Supercorsa Pro :)
Jacek

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 16 stycznia 2009, 17:18

Witam na Brigdestonach jezdzilem ale nie na bt15 osobiscie polecam DUNLOPA d207 lub d208 michelin pilot sport lub metzeler m1.Wydaje mi sie ze z6 i road 2ct nie nadaja sie do spotowegomotoru,no wszystko zalerzy jak jezdzisz jak spokojnie to looz jak ostrzej to lepiej zinwestowac w opony do sporta.pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2009, 19:45

wszyscy polecacie opony super sportowe a kolega pyta o gumy do jazdy do 200 km/h to chyba raczej drogowe/turystyczne ?!
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2009, 20:18

fabiq - Metzelery Roadtec Z6 i Micheliny Pilot Road 2 to nie sa opony do motocykli sportowych , sa z przeznaczeniem do motocykli turystyczno- sportowych i wlasnie w tej a nie innej kolejnosci kolejnosci : turystyczno - sportowych . Mozna je oczywiscie zalozyc do superbikow tylko co na to sam motocykl , tak troche jakby zawodowy sportowiec wystapil w trampkach :) :) :)
Jacek

 
Posty: 216
Rejestracja: 11 stycznia 2009, 14:56
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR1000RR SC77
Rok produkcji: 2018
Samochód: Honda Accord 2013

Post » 16 stycznia 2009, 21:19

Witam!Na temat opon Brigdeston nie moge powiedziec nic ale juz w drugim motocyklu mam założone METZELERY SPORTEK M3 Z MIĘKKIM BOKIEM !Spisuja sie dobrze na kretych drogach i mokrej nawierzchni .Kolega jezdzi na pirelli super corsa barddzo zachwala!tak ze wybor nalezy do ciebie pozdrawiam!!!
SEZON JUŻ TRWA !!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 01 lutego 2009, 20:47

A ja mogę powiedzieć na temat BT015. Nigdy bym nie kupił, były fabrycznie. Opony do jazdy emeryckiej, palnik na wyjściu z zakrętu i moto lata po jezdni. Nawet po mieście ciężko na nich przyszaleć.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości