It is currently 18 November 2025, 13:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z mocą, nie chce szybko jechać :)

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 32
Joined: 19 September 2011, 12:29
Location: Osiek
Points: 1
Motocykl: SC33
Year production: 1999

Problem z mocą, nie chce szybko jechać :)

Post » 19 April 2013, 11:35

Witam
mam pewien problem, a mianowicie wydaje mi się, że mój blady nie jedzie tak jak powinien. Chodzi głównie o nie pełną moc i prędkość maksymalną. Generalnie ciężko się rozpędzić więcej niż 200-220max, na trójce powinien dobijać do 200 ale nie ma szans, to samo z jazdą na gumie, z dwójki nawet ze sprzęgła nie ma szans go wyrwać, na jedynce z gazu jeszcze idzie. Dodam, że przełożenia z tyłu zebatka 44, przód nie wiem muszę ściągnąć dekielek i zobaczyć ale te 2 zęby więcej z tyłu i chodźby jeden z przodu nie mogą robić takiej różnicy chyba. Dodam jeszcze, że przy 120km/h na 6-tym biegu motor ma jakieś 6tyś obr. co wydaje mi się dużo( wcześniej miałem sc28 to wydaje mi się , że miał mniej a napewno jechał dużo szbciej). Gadałem z kumplem co siedzi w temacie troche głębiej niż ja i mówił, że mogą to być dysze w gaźnikach? no bo w sumie co innego? dzisiaj jak zdążę to rozbiore gaźniki i zobacze na dysze, tylko byłbym wdzięczny jeśli by mi ktoś podał jakie są fabryczne, i czy mierzy się tylko dysze główne czy jeszcze jakieś inne?
Jeśli ktoś ma jakiś inny pomysł co do tej usterki to byłbym bardzo wdzięczny.

ps. zapomniałem powiedzieć, że motor nie ma żadnego muła czy coś w tym stylu, rozpędza się normalnie bez żadnych zająknięć tylko po prostu jest słabszy niż być powinien. Wersja Kanadyjska.

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 19 April 2013, 12:01

Jesli masz z tylu zebatke wieksza a z przodu mniejsza niz fabryka, to moto powinno miec lepsze jeb.n.ie.c.i.e i lepiej isc na koło, oczywiscie maja one wpływ rowniez na predkosc max, ale aby fajer nie jechal wiecj niz 200km/h, zebata z tylu musiała by miec ponad 60 zebow....
Co do dysz to zalezy na jaki rynek masz moto, stany, europa, podaj numer vin i numer silnika to postaram ci sie sprawdzic jakie dysze powinny byc przy wersji otwartej. Mozesz miec wersje zdławiona, wtedy oprocz mniejszych dysz, moze byc kryza w dolocie ograniczajaca ilosc powietrza.

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Post » 19 April 2013, 12:06

od kiedy masz moto może jest zdławione.jeśli chodzi o przełożenia to gdyby max jechał 220kmh to na kolo by szedł jak rower.

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 19 April 2013, 12:15

toper-utl wrote:Jesli masz z tylu zebatke wieksza a z przodu mniejsza niz fabryka, to moto powinno miec lepsze jeb.n.ie.c.i.e i lepiej isc na koło, oczywiscie maja one wpływ rowniez na predkosc max, ale aby fajer nie jechal wiecj niz 200km/h, zebata z tylu musiała by miec ponad 60 zebow....
Co do dysz to zalezy na jaki rynek masz moto, stany, europa, podaj numer vin i numer silnika to postaram ci sie sprawdzic jakie dysze powinny byc przy wersji otwartej. Mozesz miec wersje zdławiona, wtedy oprocz mniejszych dysz, moze byc kryza w dolocie ograniczajaca ilosc powietrza.


dobrze pisze.

Jak bys miał +2 z tyłu, to by lepiej go rwało na koło.

A SC33 z 2-ki ze sprzęgła lekko powinna iść do góry.

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 19 April 2013, 12:48

sc33 przy 100km na h ma 4 tys obr

 
Posts: 32
Joined: 19 September 2011, 12:29
Location: Osiek
Points: 1
Motocykl: SC33
Year production: 1999

Post » 19 April 2013, 15:24

toper-utl wrote:Co do dysz to zalezy na jaki rynek masz moto, stany, europa, podaj numer vin i numer silnika to postaram ci sie sprawdzic jakie dysze powinny byc przy wersji otwartej. Mozesz miec wersje zdławiona, wtedy oprocz mniejszych dysz, moze byc kryza w dolocie ograniczajaca ilosc powietrza.


Jest to wersja Kanadyjska, licznik w km/h, temperatura w Fahrenheita'ch, do tego na naklejce przy główce ramy pisze.
Podaje nr silnika SC33E-2302527 nr VIN JH2SC3320XM300016
Byłbym bardzo wdzięczny jakbyś sprawdził jak ma być w serii.
Do tego zaciekawiła mnie naklejka na wahaczu, pisze na niej "SPARK IGNITION SYSTEM COMPLIES WITH CANADIAN ICES-002" i nie wiem czy chodzi tutaj o jakieś normy Kanadysjkie czy może jakieś specjalne świece? :-<
Motor mam od późnej jesieni i wcześniej było pewnie tak samo, tylko po prostu jak było już zimno to nie jeździłem nim szybko, bo ślisko itp.

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Post » 19 April 2013, 15:56

SPARK IGNITION SYSTEM COMPLIES WITH CANADIAN ICES-002
tłumaczenie.
SYSTEM z zapłonem iskrowym jest zgodne z kanadyjską normą ICES-002

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 19 April 2013, 16:16

Na Kanade dysze były takie same jak w Europie, w serii - główne 120, od wolnych 40. Ten tekst to potwierdzenie zgodnosci układu zapłonowego z kanadyjska norma ICES, na Kanade były inne moduły zapłonowe, pewnie własnie z powowdu tej normy. Z tego co wiem moc i tak była taka sama w podstawowej wersji, co i tak nie wyklucza zblokowanego moto. Luknij te dysze, jak beda mniejsze to wiadomo ze zdławiony, pozniej bedziesz sie martwił na czym jeszcze.
Numery pieca i ramy masz zgodne, wiec sa duze szanse ze na nim to moto wyjechało z fabryki hihi:

 
Posts: 32
Joined: 19 September 2011, 12:29
Location: Osiek
Points: 1
Motocykl: SC33
Year production: 1999

Post » 19 April 2013, 18:01

Właśnie doszedłem do dysz i są właśnie 120 :/
żadnej zwężki na dolocie nie ma.
Mam w domu moduł od sc28, nie wiem czy jest sens to podłączać, czy bedzię chodzić?
Nie wiem co w takim wypadku z tym może być nie tak :-<

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 19 April 2013, 19:31

a dochodzi do odciecia na biegach wyzszych niz 2 ?

 
Posts: 32
Joined: 19 September 2011, 12:29
Location: Osiek
Points: 1
Motocykl: SC33
Year production: 1999

Post » 20 April 2013, 18:12

Tak na 3,4 odcina na wyzszych biegach to już ciężko, ale w sc28 też tak miałem, że na 5tce już ciężko było odciąć.
Przełożyłem moduł od sc28 i przy zapalaniu coś cykło i zapalił i chodzi tak samo jak na starym module, tylko, że jak chciałem z powrotem podpiąć tamten to kręci rozrusznik, ale nie chce zapalić, bezpieczniki patrzyłem ale są ok, nie wiem co się mogło stać, ale założyłem ten od sc28 i zostawie narazie, bo jeździ tak samo jak wcześniej.
Jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co może być nie tak to proszę o pomoc.
Pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 20 April 2013, 23:35

Witam ja mam sc29 z silnikiem sc33 z 99r :) http://www.bike-parts-honda.com/honda-m ... -1999.html SC33E zpier..dala do odcięcia na każdym biegu :one: z tyłu na zębatce mam 4 zęby więcej :D
-1--2--klama i guma haha


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests