Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
wiertłoStaly Bywalec
-
- Posty: 3350
- Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
- Lokalizacja: Piechcin
- Pochwały: 104
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
-
» 16 maja 2013, 21:21
możesz dać klej jak najbardziej tylko że ta nakrętka musi być zdrowo dokręcona tak jak serwisówka nakazuje. Ja nigdy nie miałem z tym problemu jak dokręciłem jak trzeba
Oddam nerkę za cbr :)
-
wiertłoStaly Bywalec
-
- Posty: 3350
- Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
- Lokalizacja: Piechcin
- Pochwały: 104
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
-
» 17 maja 2013, 05:25
Max_929 pisze:no ale niech nie przesadzi ,sztyca jest aluminiowa żeby mu gwintu nie zerwało

a to też racja
Oddam nerkę za cbr :)
-
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 lipca 2010, 19:34
- Lokalizacja: Czerwionka
- Motocykl: 929rr sc44
- Rok produkcji: 2000
» 17 maja 2013, 17:01
jesli sie nie myle to moment dokrecenia tej nakretki z glowki ramy to 103Nm?
-
wiertłoStaly Bywalec
-
- Posty: 3350
- Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
- Lokalizacja: Piechcin
- Pochwały: 104
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
-
» 17 maja 2013, 17:27
Boyka, tez tak mysle ze tyle jest jak dobrze pamietam
Oddam nerkę za cbr :)
Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości