Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 16:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

honda 1000rr 2006r spalanie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 11 kwietnia 2012, 08:24

od full do rezerwy 120km
na spokojnie 150

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 11 kwietnia 2012, 09:49

robson1903 pisze:
miałem to samo po kupnie bladego, non stop pierwszy spod świateł, guma, stoppie i tak w kółko (znaczy spalanie na poziomie 12 l) ale po jakimś czasie samo to ustało :P
Wiadomo od kogo moto nie kupować :)


Jak kupujesz np 10 letni samochód w dieslu, to też myślisz że każdy zrobił nim tylko 100tkm i jeździł do kościoła, bez zadnej stłuczki ani obtarcia? Fireblade jest do zapierniczania. Co do spalania to moja SC-57 pali 7,10l/100km w mieszanym stylu jazdy, aczkolwiek nie krece jej do odcinki jak narazie

Awatar użytkownika
 
Posty: 5
Rejestracja: 20 października 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocek
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2005

Post » 11 kwietnia 2012, 12:16

Po czechach z 100kg plecakiem, 7-8L (nie nie, to nie moja dziewczyna, ani nie moj facet :))
Sam: traska 6-7, meka w miescie 8-9 przy kulturalnym palowaniu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 11 października 2010, 19:44
Lokalizacja: Wołomin
Pochwały: 1
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 12 kwietnia 2012, 08:12

wiertło pisze:coś jest nie hallo że tyle mu łoi 7L-8L ale nie 14 L

[ Dodano: Sob Paź 15, 2011 7:44 pm ]
regulator Ciśnienia bym sprawdził lub zobaczyć czy paliwo nie CENZURA




A w którym miejscu jest i jak wygłąda ten regulator ciśnienia w sc57b bo jakoś nigdzie nie mogę tego znaleźć

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 kwietnia 2012, 10:30

nie wiem jak jest w sc57. Ale w 929 jest to na listwie wtryskowej jest wpięty wężyk powrotu paliwa. To tak wygląda jak filtr paliwa tylko że metalowy
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 18 marca 2012, 15:04
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl:

Post » 25 kwietnia 2012, 01:17

Ja ciągle w zakresie 7,3 - 7,7. Gdzie ostatnio zrobiłem vmax i ostro waliłem to wziął 7,9. Na F4i bym miał przy takim jeżdżeniu z 10-11l.
Najmniej wziął 6,4. Jechaliśmy w grupie dość spokojnie.

 
Posty: 33
Rejestracja: 13 lutego 2011, 12:40
Lokalizacja: parczew/B
Motocykl: honda sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 29 kwietnia 2012, 16:49

wiatam moja sc57 po przejechaniu 1800 kilm zuzywa 6,7 -7,1 jazda po autostradzie 160-220 na zbiorniku do rezerwy zrobilem 198 kilm czyli 7,0 l/100 kil

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 10 listopada 2013, 17:30

No to i ja coś napiszę, choć to SC57a z 2005r.
Trasa:
20km po bocznych drogach - 90-110km/h
195km - autostrada - 110-130 plus 2 razy 299 przez jakieś 2-5s
34km po Warszawie

Zalane pod korek - przebieg 249km - zalane pod korek - spalanie 5,53L/100km :D

Chyba dobry wynik?
Moto miało(bo już nie ma) sportowy wydech i PC3, które ponoć może powodować większe spalanie o jakieś 0,5-1L.
Mam nadzieję, że teraz jak moto wróciło do serii to uda mi się zejść na 4,9L/100km oczywiście na trasie. Taki rezultat uzyskiwałem bez problemu na R1, więc i tu może się uda.

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 10 listopada 2013, 23:24

Skuter sobie kupcie, jak chcecie mało palić ;) To ma CENZURA#alać, a czy spali 6 czy 8 litrów to dla mnie jeden czort

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 11 listopada 2013, 00:37

Oj tam od razu skuter. Ja nie jeżdżę na litrach aby zap.... tylko dla tego, że dają duże poczucie pewności siebie na drodze. Chcesz coś wyprzedzić to nie ma problemu, bez względu na jakim biegu jesteś. Ostre hamowanie - proszę bardzo.
Dodatkowo na sportach wygodniej mi się siedzi/jeździ niż na turystykach :D
Może mój styl jazdy jest wynikiem już 14lat w siodle i tego, że mam dla kogo żyć, a motocykl traktuję jako miłe hobby, a nie sposób na wyżycie się i podniesienie sobie EGO.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 11 listopada 2013, 00:58

W mojej byłej sc57a przy seryjnym setupie (wszystko seria) wychodziło mi średnio:
- na dalekich wycieczkach, autostradowe przeloty , średnia +/- 160km/h -ok.6,2-6,5l/100km
- przy kręceniu w mieście i średniej , rozsądnej , rekreacyjnej jezdzie ok.7,5l/100km
- podczas jakichś ostrzejszych jazd po winklach czy wyjazdów na tory gokartowe nie liczyłem,

Po zmianie przełożenie na 15/42 , dołożeniu filtrów K&N, wydechu Mivv, flapper i par modzie niewiele wzrosło spalanie - jednak krótsze przełożenie zachęcało do korzystania z niego to styl jazdy się nieco zmienił i wymusił jego wzrost.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości