Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 05:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Męczenie sie silnika - pytanie.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 13 marca 2014, 20:24

Z EXUP rzeczywiście często jest problem, jednak jeśli się nie otwiera do końca to problem by narastał wraz ze wzrostem obrotów. Odepnij linki silniczka przy EXUP (5 min roboty) i jeden element wykluczysz.
Jak już zostało napisane wcześniej, łańcuszek rozrządu też daje mocno znać, a właściwie problemem jest kiepski napinacz i to raczej efekty akustyczne będą a nie zwiększone drgania.

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 14 marca 2014, 00:05

blazej33 pisze:Filtr powietrza ma wpływ na drgania silnika..... grubo to wymyśliliście :ooo:
lepiej zamień się na chwilę z kimś moto, bo może rzeczywiści przewrażliwiony jesteś ?
Na luzie też czuć różnicę przy wkręcaniu na obroty w tym właśnie zakresie ?
Swoją drogą jeśli tobie motocykle wibrują od sportowego wydechu, to może lepiej już nic nie zmieniaj :P


Tak by było najlepiej, ale nie znam nikogo osobiście z Wawy, kto by się na 5min zamienił. Ja na drugim, a ktoś na moim, ale bez pałowania(tj. gum, kręcenia pow. 10tyś obr)

Na luzie jakoś tego nie czuć.

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 14 marca 2014, 00:13

jeśli na luzie tego nie czuć stawiał bym na łańcuch.

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 14 marca 2014, 00:19

Łańcuch rozrządu, czy napędowy? Jak ten drugi to jest dobrze napięty i dobrze nasmarowany. Owszem jest lekko w jednym miejscu wyciągnięty, ale sam napęd jest prawie nowy, bo ledwo zeszło ze znacznika NEW.

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 14 marca 2014, 00:38

chodzi o napędowy.jeśli jest w jednym miejscu wyciągnięty to nadaje się do wymiany.nie ważne że prawie nowy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 14 marca 2014, 01:04

Aż tak bogaty nie jestem i musi zostać. W prawie każdym moto jaki posiadałem miałem takie i gorzej wyciągnięte łańcuchy, ale do puki mieścił się granicach normy wyciągnięcia to nie zmieniałem i żadnych problemów nie było. Przy wymianie łańcucha zawsze wymieniam też zębatki, a w moim teraźniejszym przypadku to bez sensu i zbędny wydatek.

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 14 marca 2014, 09:49

Z czasem może ci zacząć podczas jazdy z stała prędkością moto szarpać .
Ważne abyś ustawił naciąg łańcucha tak aby był on właściwy w miejscu najmniej wyciągniętym , inaczej uszkodzisz łożysko wałka zdawczego .

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 14 marca 2014, 10:26

Wiem, właśnie dla tego tak zawsze ustawiam. Na motocyklach jeżdżę od 16 lat więc co do samej eksploatacji mam jakieś tam, blade pojęcie :D ale dzięki za uwagę.

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości