Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 19:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Płyn w chłodnicy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 102
Rejestracja: 04 marca 2014, 19:19
Lokalizacja: Studzionka
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000rr sc57a
Rok produkcji: 2004

Płyn w chłodnicy

Post » 21 marca 2014, 17:41

Witam, czy jest możliwe ze płyn chłodzący jest jasny/przeźroczysty i nie widać go w zbiorniku wyrównawczym? (minimum,maximum) Temperatura wydaje mi sie być normalna, około 85stopni podczas jazdy, wiatrak włańcza sie gdy jest 104 stopnie, ale temperatura rośnie, maxymalnie udało mi sie osiągnąć 110 podczas stania na światłach (mam motocykl tydzień). Po otwarciu korka z zbiornika widać u góry piane, ale nie umie dojrzeć czy jest tam płyn. Jutro jade na otwarcie sezonu wraz z paradą, a wiem ze wtedy motocykl może sie mocno zagrzać, nie chciałbym żeby mnie spotkało coś nie miłego. Ewentualnie czy podacie mi strone w serwisówce w której jest napisane jak wymienić płyn w chłodnicy, bo z moim angielskim jest średnio.

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 21 marca 2014, 19:39

Popatrz pod słońce, u mnie tez słabo widać normalnie czy jest płyn w zbiorniczku. Motul jest jasnożolty, nie widać go np. Co do osiąganych temperatur, to norma. 115 nawet Ci wyskoczy, niepokojące bedzie powyzej 120

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 17 czerwca 2010, 16:45
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 8
Motocykl: SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 22 marca 2014, 23:09

Wskazania masz normalne. Choć ja nie przekroczyłem nigdy 118 i tu już mowa o jeździe w korkach w 38-40 stopniach w słońcu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 27 marca 2014, 03:03

może głupie pytanie ale jeżeli moto przekracza 118-120 stopni stojąc w korku lub długo pod garażem w miejscu, to pytanie czy najlepiej jest:

- je zgasić i troche schłodzić,
- lekko przegazować do 4-5 tys obr. żeby płyn poszedł w obieg ?
- czy poprostu zostawić żeby wentylator schłodził - mimo że nie bardzo mu to idzie bo jest średnio wydajny gdy moto stoi.. ?

wiem że głupio to brzmi ale jeżeli przekracza 120 stopni wolałbym znać prawidłową odp. ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Post » 27 marca 2014, 11:31

najlepiej to by się było wyrwać z korku i polecieć żeby wychłodzić
gazowanie nic nie da bo wiatrak i tak wieje a termostaty pootwierane
gasić silnika raczej też nie polecam bo temperatura wzrośnie momentalnie bardzo wysoko


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości