Witam, widze ze temat sie rozkrecila ale to dobrze bo dalej mnie to interesuje..
Sytuacja wyglada u mnie tak:
Oryginalny przerywacz jest dokladnie tak jak ktos wczesniej pisal pod lewa owiewka wiec czachy nie trzeba sciagac..Wlasnie dziwne jest to ze mam 4 piny i wogole nie wiem jak sie za to zabrac..jak juz spraedzicie to dajcie znac czy macie 2 pinowy..moze jutro zrobie zdjecie tak aby nie bylo watpliwosci typu pomylilem z czyms innym..Moze wynika to z tego ze ja mam honde cbr 2007 rok ale wersje europejska, sa drobne roznice od amerykanskiej..
Ktos napisale ze z przodu swiatelko fajnie byloby wymiec..zrob tak zdecydowanie..ja nawet sie nie zastanawialem tylko zakladajac xenony od razy wstawilem tam diode..jakbys mial jakies kolpoty to pisz moze bede wiedzial bo zima byla dla mnie pracowita..w zeszlym roku seryjny motorek..w zimie wymienilem:
- kompletny wydech Two Brothers Racing
- xenon+dioda na przod
- tuningowane mocowanie tablicy+podswietlenie led
- tylna lampa z kierunkami smoked
- przod kierunki w owiewke LED+lusterka z kierunkami
- filtry K&N
- koncowki kierownicy
- szybka PUIG
Jak mialem tylko tylna lampe z diodami to wrzucilem tam rezystory i bylo ok..teraz postanowilem rozwiazac to inaczej..Jakby ktos mial jakis pomysl to czekam na propozycje
POZDRAWIAM..
[ Dodano: Sob Mar 07, 2009 5:44 pm ]Witam..
Tak jak mowilem to linki do fotek ktore dzisiaj zrobilem..moze ktos z was bedzie wiedzial jak sie za to zabrac..
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2e ... e4504.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6c ... 46de1.html
Pozdrawiam