Rok coś w tym może być co piszesz jednak dla mnie i dla wielu po prostu nie podobają się ogromne standardowe kierunkowskazy i tyle a bezpieczeństwo jak mowisz napewno większe na standardowych kierunkach ale i niektóre ledowe tez wydaje sie ze calkiem fajnie swiecą, jedynie nie rozumiem jak ktoś już przegina totalnie i montuje tak mikroskopijne kierunki że ledwo co je widać jak sie stoi metr od moto, takie cos to proszenie sie o wypadek.
druga sprawa to jak piszesz czemu producenci nie uzywają standardowo ledowych kierunkow, hmm chyba wydaje mi się że chodzi o naciaganie klientów i potem odsprzedaż akcesoriów bo np lampe tylną w gixie mam na ledach pozycje i stop, a co do panigale zobacz na stronie ducati możesz kupić oryginalne kierunki ledowe tylko zobacz jaka cena
600zł
http://www.ducatiakcesoria.pl/kierunkow ... ,1941.html
1000zł
http://www.ducatiakcesoria.pl/kierunkow ... ,1957.html


świeciły delikatnie szybciej od oryginałów. Ale równo i z jedną mała przeszkodą
jeden kierunek świecił cały czas, a żeby temu zaprzestać musiałem np włączyć kierunek w druga strone na chwile i potem w tą dobrą. Potem już chodził bd. nie było to często. pod koniec sezonu jak już zrobiło sie zimno pojechałem umyć motocykl i potem już klapa. czasami jak włącze kierunek to zacznie migać dopiero po 10 sek. czasami po prostu nie zdążył zaświecić bo już musiałem go wyłączyć. Chcę się zabrać za to teraz, bo motocykl stoi tylko z jednym plastikiem [ ogonem ] który pewnie też zleci niedługo na szafkę
co najlepsze ledy sluza do obnizenia poboru pradu z instalacji a podlaczajac je pod oryginalny przerywacz z opornikami pobor jast taki sam jak zarowek a swieci znacznie gorzej