Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 00:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

zmiana stajni :)

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

Post » 05 marca 2016, 21:53

No w sumie racja , robie na przelaczniku jak u Ciebie ...ale chyba na krancowce doloze sobie jeszcze diode zebym wiedzial czy blacha jest zlozona :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

Post » 06 marca 2016, 11:49

No nie wiem czy zauważyłeś ale dioda u mnie jest świeci gdy tablica zamknięta ale myślę nad przerobienie jeszcze właśnie na wylacznik krancowy żeby w razie wiedzieć czy tablica sama się nie otworzyła na jakiejś dziurze czy coś

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

Post » 06 marca 2016, 12:21

O to mi chodzi , bo złożyć moze Ci ktos ja nawet na postoju bez pradu :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

Post » 06 marca 2016, 12:39

To to nie ma problemu bo dioda wtedy i tak zgaśnie więc profilaktycznie podczas jazdy lepiej zamknąć żeby zapaliła się dioda ale że są takie fajne małe przelaczniki krancowe to chyba zamówię i dołożę ale to może po pierwszych jazdach i testach bo może będzie wszystko na tyle pewnie się trzymać że nie będzie takiej pogrzeby

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

Post » 09 marca 2016, 19:52

Siema , u Ciebie łatwiej to chowanie zrobić bo masz za dupek pod kątem w sc33 nie jest tak łatwo blachę złożyć 90stopni instalacje już zrobiłem i siłownik ale brakuje mi ok 30stopni żeby blachę schować :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

Post » 11 kwietnia 2016, 14:08

gix juz przygotowany do sezonu i zrobione pierwsze 20 km idzie jak zły :D
- olej w silniku motul 300V
- filtr oleju k&n po raz ostatni wiecej nie kupie :D
- wymieniony olej w lagach na motul fork oil Racing line
- sprezyny pomierzone jak najbardziej w normie i daleko jeszcze do wartosci granicznej.

i dwie fotencje na dowody z prac jak to powiesiłem gixa :)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 82
Rejestracja: 14 grudnia 2011, 20:11
Lokalizacja: Leżajsk
Pochwały: 3
Motocykl: pc25>sc57b>rj11>sc59>?
Rok produkcji: 2012

Re: Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

Post » 11 kwietnia 2016, 18:08

Gixior uzbrojony,nic tylko śmigać :D

Co tam ciekawego było z tym filtrem k&n ? mów,bo ciekaw jestem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Re: Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

Post » 11 kwietnia 2016, 19:47

Co on ci takiego zrobił, że go tak za szyję wieszasz hihi: hihi: hihi:

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

Post » 11 kwietnia 2016, 20:28

koło z chłodnicy wyciągał :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

Post » 11 kwietnia 2016, 22:44

hehe noo z filtrem kn miałem taki przebój że wkrecał mi sie 2 czy 3 obroty normalnie lekko nagle zaczał iść bardzo ciężko kilka razy próbowałem i za każdym razem to samo, tak że musialem krecic kluczem az w koncu blisko silnika klucz 17 sie omknął bo tam jest jakieś dziwne 16,5 i sie zdenerwowalem wykreciłem znowu filtr i w dół skierowanym zeby sie nic do niego nie nasypało, poprawiłem gwint gwintownikiem (dziadek tokarz pomógł) i filterek się wkrecił jednym palcem do samego silnika, rok temu znajomy miał identyczny problem i nie chciałem mu wierzyć i mowilem ze cos zepsul a teraz mnie to spotkało, a kurde no tyle filtrow w zyciu wymieniłem że aż ciezko uwierzyc ze CENZURA sprawe i źle nakreciłem tym bardziej ze jak mowie 2 czy 3 obroty szedl lekko a nagle ciezko, skok gwintu niby ten sam mierzylismy gwintomierzem, nawet wybite na filtrze 1,0 ale jakis taki za plytki był nie wiem a tyle razy kupowalem hiflofiltro i zawsze bylo super i za rok wracam do sprawdzonego hiflo stary tani sprawdzony i dobry filtr pierdziele jakies kn'y

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

Post » 12 kwietnia 2016, 05:28

Maciek, po prostu przekombinowałeś :) dobrze, że się udało ogarnąć ten gwint, gorzej jakby już nie było co gwintować :/

Tapnięte z S6 Edge +
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Mały szatan ;) SUZUKI GSX-R 1000 K5 :)

Post » 12 kwietnia 2016, 07:38

To bym go wyrzucił i też bym nie płakał Hehe

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości