w tym temacie mogę tez coś powiedzieć, miałem 954 przez dwa sezony, teraz jestem posiadaczem 1000rr. Co do wariacji na gumie na 954 to bez amora nie ma co szaleć, bo trzepie strasznie, a przy ostrej jeździe po winklach na średnio równej drodze jest to samo. 954 wygodna na dłuższych trasach (nie masz kolan pod broda) jest na pewno poręczniejsza niż 1000rr. 27 tys. km jeśli rzeczywiste to tez nie problem myślę, blady nie takie rzeczy wytrzymuje

. Co do 1000rr przyspiesza bardziej liniowo, jest spokojniejsza. Na gumie lata tez bez problemu nie jest prawdą, że musisz strasznie cisnąć manetę. Za to jest stworzona do szybkich winkli, zawiecha z tym fabrycznym amorem trzyma zajefajnie. Ogólnie lepiej mi sie latalo na 954, 1000rr jak dla mnie jest bardziej ułożona, wiem ze to temat z innej bajki ale jechałem na SC59 i jest to dla mnie moto idealne (połączenie 954 i 1000rr) 8).