Dzisiaj jest 26 czerwca 2025, 01:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulator napiecia

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

regulator napiecia

Post » 27 marca 2009, 22:50

koledzy chyba znow poszedl mi regulator napiecia. probujac odpalic zaczely mi gasnac kontrolki na zegarach. sprawdzajac czy jest ladowanie na aku wyszlo ze nie ma. odpielem kostke od rgulatora i sprawdzam czy jest na alternatorze i jest napiecie na 3 fazach takie samo czyli alternator dobry. wyczyscilem kostki miedzy aku a regler i sprawdzam napieci i JEST ale za male bo zaledwie 12,8 na wolnych obrotach a na 5 tys przy WYLACZONYCH swiatlach jest 13,3 v. moze tak bylo ze nie laczyly przewody i bateria padla lekko. moze wina jest akumulatora ze nie jest na tyle silny. ale wciaz on ma 12,8 v. tak czy inaczej ja sadze ze znow wina regulatora bo za male napiecie daje. i podczas jazdy odczuwam ze inaczej silnik pracuje taki zamulony jest przy dodaniu gazu nie ma takiego kopa tylko tak wolniej zbiera sie. co sadzicie koledzy co jest
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 27 marca 2009, 23:34

ja tyle wiem ze sisi zbytnio nie CENZURA jak moto nie bedzie cykac jak powinno :D :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

regler

Post » 28 marca 2009, 01:11

narazie wazniejsze sa sprawy niz bzykanie. jutro sprawdze wszystkie polaczenia miedzy alter a reg i aku. jak bedzie wina regulatora to naprawie bryke i sprzedam i kupie cosbie r1. bo mam juz dosyc dokladania po 500 zl za czesc do hondy. za droga ta milosc jest.
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 88
Rejestracja: 01 września 2008, 21:12
Lokalizacja: Żywiec
Motocykl: honda cbr100RR 06'
Rok produkcji: 2006

Post » 28 marca 2009, 09:08

musiałbys sie przeprowadzić z tą R1 na wioske :P

 
Posty: 216
Rejestracja: 11 stycznia 2009, 14:56
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR1000RR SC77
Rok produkcji: 2018
Samochód: Honda Accord 2013

Post » 28 marca 2009, 09:17

Czemu na wioske???Wioska to jakiś odłam??
SEZON JUŻ TRWA !!!!

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2009, 09:28

laguśRR06 pisze:musiałbys sie przeprowadzić z tą R1 na wioske :P


Co????? Jakos Cie nie czaje....
Co do R1 jako nastepce Fajera, to tez jej nie wykluczam. I g****o mnie ochodzi, ze ktos mnie wezmie za dresa-opetanca. Oby sie nie psula i mi sie podobala.



sisi no pozostal ci juz wlasciwie jeden podejrzany, regulator. Jescze ciekawostka. Slyszalem, ze Hondy ktore mialy przewrotke na altka lubia wlasnie palic regulatory. Slyszeliscie cos o tym czy jakies to jakies mity?
Ostatnio zmieniony 28 marca 2009, 10:58 przez Piotrek, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 88
Rejestracja: 01 września 2008, 21:12
Lokalizacja: Żywiec
Motocykl: honda cbr100RR 06'
Rok produkcji: 2006

Post » 28 marca 2009, 10:52

chyba sie na żartach nieznacie 8)

 
Posty: 62
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:11
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2009, 10:59

to ze masz jakies napiecie na fazach od alternatora to nic nie znaczy, bo jak jest jakies uzwojenie przepalone i ma przebicie na mase to bedzie gubic prąd. Ja tam obstawiam alternator tak jak to bylo u mnie

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 marca 2009, 13:29

Alt jest słabą stroną 1000RR i faktycznie trzeba zbadać rezystancję między fazami i zwarcie na masę. 1000RR jest obecnie tak samo lampasiarski jak R1 z tym, że erłan jest stworzony do gumy i mistrzowski w zakrętach
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 62
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:11
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2009, 13:55

nie chce podważac zadnia czikena natomias uważam ze pomiar rezystancji nie mam sensu poniewaz jest ona tak mala ze pewnie dokladnosc zwyklych multimetrow jest wieksza. Próba zwarcia powinna dać odp.

Awatar użytkownika
 
Posty: 88
Rejestracja: 01 września 2008, 21:12
Lokalizacja: Żywiec
Motocykl: honda cbr100RR 06'
Rok produkcji: 2006

Post » 28 marca 2009, 18:48

<cziken> czyli 929 to nie lampasiarstwo????

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

regler

Post » 28 marca 2009, 19:08

dzis chcialem odpalic motocykl i nie mogl przekrecic silnik. sprawdzilem czy jest rozladowany i wyszlo mi ze za 12,6 v. zamowilem dzis nowy aku w sklepie i w poniedzialem bede wiedzial wiecej cos na ten temat.
koledzy szukam allegro alternatora i regulatora napiecie( tak przy okazji) sa ale wszystkie z roku 2006-7. i mam pytanie czy alternator i regulator napiecia bedzie pasowal do mojego modelu 2005???
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości