Dzisiaj jest 26 czerwca 2025, 01:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulator napiecia

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 marca 2009, 22:55

929 jest archaiczne i 9 kg lzejsze od 1000RR to raz...po drugie juz od roku nie mam cbr ale moim zdaniem 1000RR to (...) Prawdziwy test motocykli jest na torze i 929 ma swoje wady. Mam 32 lata i z lansem mam juz niewiele wspolnego :|
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 29 marca 2009, 01:03

Witam..
czy ktoś wie co znaczy po japońsku słowo HONDA?
..nie jestem pewny,ale wydaje mi ie ,ze Honda po japońsku oznacza Gówno!
by pasowało Honda to Honda ..czyli Gówno to Gówno---L=P równanie doskonałe :mrgreen:


do nie dawna jezdzac na mojej 929 musiałem mysleć na którym jestem aktualnie biegu ,żeby nie wrzucic 4 biegu,ktorego nie poiadam :evil: ..a teraz do tego myslenia doszła kolejan sprawa--cały czas oczy wlepieone we wskaznik ładowania akumulatora..czy jak jade dioda pali sie na żólto czy na czerwono bo zjarał sie alternator :evil: ..929 jest dla mnie najpiekniejzym motocyklem świata ,,ale pierd..kupuje SUZUKI --bo Europy chyba juz z prądem nie przejade na 929..bo nie chce mi ie ciagle stersowac ,ze cos sie CENZURA..

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 27 września 2008, 23:22
Lokalizacja: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Rok produkcji: 2001

Post » 29 marca 2009, 01:16

Z każdym upływającym dniem nasze maszynki tracą swą wartość i każdy z nas wie ile jest wart sprzęt który posiadamy :P co nie odnosi się do ludzi z każdym dniem jesteśmy mądrzejsi na temat wiedzy mechaniki moto , myśle że nasz 32 letni kolega którego cyfra nie jest aż tak wysoka ma pewne i wyrobione zdanie w tej dziedzinie , co nam zostanie jedynie mażeniem

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

akumulator

Post » 30 marca 2009, 19:35

koledzy zrobilem dzis pomiary wszystkie i wychodzi na to ze alternator nie ma przebicia na mase i nie jest spalony. a co do reglera to tez chodzi bo naladowalem dzis stara baterie i sprawdzilem ladowanie, wynik 14,4v przt 5 tys obr. to dobrze jest tylko stara bateria ktora jest od nowosci. jutro bede juz mial nowa baterie wiec bede wiedzial dokladnie co i jak po ponownych pomiarach. chyba bedzie dobrze i nie zmienie cbrki na zadna inna hehehe
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 30 marca 2009, 22:33

Za ile bierzesz ten aku i skad bo moj niby jeszcze zyje ale chyba juz za dobry nie jest bo jak staly 2 obok siebie jeden z R6 i 2 z RR to przez zime ten z R6 trzymal ciagle praktycznie 12,8V a z RR byl czesciej ladowany i trzymal okolo 12,5V tylko.
Wiec chce sie mniejwiecej zorientowac.

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 30 marca 2009, 23:05

Oj juz panowie nie pitolcie ze Honda to gówno. Kupisz se Suzuki i będzie padało co innego.
A w Kawasaki pękały ramy...ale co wszystkim? Kumpel na ZX6R gumował, gumował pogubił owiewki a rama jest taka jak byłą...więc jak pękają czt nie? No właśnie..
To ze jednemu czy drugiemu padł regler nie znaczy ze we wszystkich RRkach padaja...
Każde urządzenie mechaniczne się psuje i już. Taka jego natura. A czy częściej czy rzadziej to juz w dużej mierze od właściciela zależy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 31 marca 2009, 07:51

no wlasnie, moja zx6r dostaje tak po garach ze chlodnica pekla i pare innych gratow, rama jest wgnieciona ale nie pekla :) a w 900RR nie CENZURA mi sie jeszcze nic poza termostatem a przelecialem prawie 20tys km.....wszystko sie psuje :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

juz nie wiem co

Post » 31 marca 2009, 20:35

oledzy kupilem dzis nowy aku zalozylem go wrocilem do domu z pracy i w domu juz nie moglem odpalic znowu motocykla. patrze na ladowanie i jest 13,2 gdy ma 5 tys obr. a aku ma napiecie 12,7v. juz CENZURA nie wiem co jest grane. przy pomiarach mialem rozne wyniki czasem 13v a czasem 7v. skakalo mi napiecie jak CENZURA. raczej zamowie dzis uzywany alternator i regulator bo jechac tu do mechanika to na dzien dobry trzeba dac100 euro. koledzy co powiecie na to co sie dzieje bo ja juz nie mysle. czy alternator czy regulator.?????
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2009, 20:42

Na nowym aku powinna zapalic nawet ze zlym regulatorem...

Moze jakies przebicie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

reg

Post » 31 marca 2009, 20:46

nie wiem. bo teraz sprawdzam napiecie na aku i jest 12,7 na tym nowym. probuje odpalic i nie moze przekrecic. odpinam kostki od reglera i alternatora i tez nie moze zapalic. sprawdzalem wszystkie polaczenia i kostki i nie ma nic podejrzanego. nowe aku napiecie jest a nie moze odpalic.
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2009, 20:53

Uklad rozrusznika jest jedynym bez bezpiecznika, wiec moze tu masz jakies przebicie?


PS. To tylko moje sugestie jakby co.

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

reg

Post » 31 marca 2009, 20:59

sprawdze jutro to polaczenie.moze to wina reglera ze ma takie skoki napiecie lub alternatora bo gubi napiecie. ale dlaczego po przejechaniu 10 km nie moze odlapic moto majac wciaz duze napiecie na aku.

[ Dodano: Wto Mar 31, 2009 8:11 pm ]
koledzy jak mam zbadac probe zwarcia. napiszczie doladnie
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości