» 13 kwietnia 2009, 19:31
Dzięki za odpowiedzi koledzy. W tym tygodniu wyjaśni się czy będzie SC57. A może ktoś jeszcze napisać kto ektremalnie wykorzystuje bladego jak z żywotnością i bezawaryjnością (to takie pytanie na wyrost)? Bo spotkałem się z jednym przypadkiem zajechanego silnika w tym modelu. Wersja EU z 2005 roku przebieg 20kkm i totalny śmietnik w silniku (łącznie z pęknięciem cylindra , spalonym sprzęgłem i wywaloną uszczelką pod głowicą) - nie mam pojęcia co ktoś z tym moto robił. No i znajomi trują , że ktoś tam latał chwilke na gumie niby z pełnym oczkiem oleju (czyli ponad stan) i niby po krótkim czasie panewki się odezwały. Z tego co tutaj koledzy piszą to i Ci co na gumie latają nie mają problemów ze smarowaniem - może ktoś coś napisać z doświadczenia swojego lub znajomych? Dziękuje za wszystkie dotychczasowe posty w temacie.
[ Dodano: Pon Kwi 13, 2009 7:34 pm ]
A i jak jest z przełożeniami jak ktoś wie - bo 954 ma chyba ząbek więcej na tyle w wersji US.
[ Dodano: Wto Kwi 14, 2009 7:22 pm ]
Sprawa troszkę pilna jakby ktoś coś mógł skrobnąć z doświadczenia...