Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 20:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ksenon w 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 10
Rejestracja: 04 maja 2009, 09:32
Lokalizacja: SCI
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 04 maja 2009, 10:51

Co myslicie o takich zarowkach? Narazie oczywiscie na swiatlo mijania ;)

http://www.moto.allegro.pl/item62125938 ... _h7_1.html

[ Dodano: Pon Maj 04, 2009 11:10 am ]
lub tez o tym:
http://www.moto.allegro.pl/item62238217 ... kuter.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 19 kwietnia 2009, 19:25
Lokalizacja: Radom/Lei
Motocykl: Fireblade
Rok produkcji: 1999

Post » 04 maja 2009, 12:02

goOly19 pisze:ale bez problemu zalozysz od h1, druga sprawa zakladajac xenona musisz sie liczyc z tym ze mogą ci zabrać dowód...

A od kiedy za posiadanie ksenonów dowody zabierają?jeżeli by tak było,zabronili by ich sprzedaży,ksenon świeci tak samo jak zwykła żarówka,trzeba mieć dobrze ustawione światła i tyle a oślepia kierowców dlatego że ma bardzo jasne i mocne światło,Mam ksenony w moto i samochodzie i jeszcze nikt mi nie mrygał światłami jak jechałem nocą i w żadnym nie mam soczewek.Jeżeli w moto masz h7 to montuj h7 a nie h1!

[ Dodano: Pon Maj 04, 2009 11:10 am ]
[quote="Slawo_929"] Narazie oczywiscie na swiatlo mijania ;)

...i tylko na światło mijania!!!nie montuj ksenonów na długie światła,bo ksenon ma to do siebie że rozgrzewa się podobnie jak świetlówka i nie będziesz mógł mrygać długimi na trasie.Nawet w ksenonach h4 (w których jak wiadomo światła mijania i drogowe są w jednej żarówce)z boku jest zwykła żaróweczka do świateł drogowych.

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 04 maja 2009, 16:12

[quote="tomekk7011'']
A od kiedy za posiadanie ksenonów dowody zabierają?[/quote]

Od kiedy za oryginalne zarowki, z ktorymi motocykl przechodzi homologacje, zastepujesz czyms innym, nieorgyginalnym i do tego we wlasnym zakresie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 19 kwietnia 2009, 19:25
Lokalizacja: Radom/Lei
Motocykl: Fireblade
Rok produkcji: 1999

Post » 05 maja 2009, 04:54

żarówki zawsze wymieniam we wlasnym zakresie;)a tak na powaznie to fakt,policja moze sie przypi3przyc do ksenonow,poczytałem troche na ten temat w necie i tak: najwiekszy problem jest w starszych pojazdach ktore sa wyposazone w tzw karbowane klosze w nich wlasnie swiatlo rozchodzi sie na wszystkie strony,w swiatlach z gladkim kloszem lub soczewkach tego juz nie ma(zwłaszcza w soczewkach),mimo tego zabrania sie montowac ksenony poniewaz wymagane sa tez spryskiwacze i samopoziomowanie.Firma Hella przeprowadziła badania w ktorych stwierdzono ze nie mozna montowac ksenonu do lamp halogenowych i produkuje zamienniki do niektorych aut,z tym ze taki zestawik z homologacja do auta to koszt ok 5 tysiecy pln-tanie to nie jest.Pojazdy wyposazone w "dorabiane zestawy" przechodza normalnie przeglądy techniczne(bez łapówek)a policja w trakcie kontroli moze zabrac dowod rejestracyjny-poprostu jakis obłęd!A firma BMW wypuściła k1200 z ksenonami i wątpie żeby tam były spryskiwacze.To czy zabiora nam dowod czy nie zalezy raczej od tego jaki policjant nas zatrzyma ,z jednym mozna pogadac a drugi wj3bie ci mandat za pierdołę,kazdy wie jak to z nimi jest.
tu jeszcze kilka informacji o tym czy ksenon dużo różni się od zwykłej żarówki poza tym że jest mocniejszy:
http://swiatla.arbiter.pl/galeria/ksenon.halogen

 
Posty: 63
Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 19:59
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Rok produkcji: 2003

Post » 05 maja 2009, 08:49

Też mam u siebie xenon 6000K. Miałem raz bardzo dokładną kontrolę policyjną, łącznie ze sprawdzaniem wysokości bieżnika, świateł, kierunkowskazów, klaksonu itp. Policjant był wściekły, sprawdził wszystko, także za xenon leci dowód z miejsca, ale on nie miał żadnych zastrzeżeń. Jeśli lampa jest dobrze ustawiona, nie ma mowy o oślepianiu. Polecam barwę 5000K, bo na dłuższą metę nie męczy tak jak niebieskie światło.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości