Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

padaki... ;/ wytrzymałość cbr-mit?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 10 maja 2009, 20:32

przy zakupie F2 wszystko było sprawdzone. Przy bladym byłe mechanik jednak chyba nie bardzo ogarnął ;o. ale ostatnio to masakra jest nie wiem moze jakis sezon pechowy dla hondy... kolegom padaja sprzety... i to wlasnie hondy. Tak właśnie teraz jeśli bede przymieżał sie do kupna bladego po poprosze P. Czikena o pomoc.. oczywiście taka pomoc odpłatna ale chociaz padaki nie posiąde... mimo wszostko nadal chce bladego ale nie wiem czy w tym kraju da rade kupic cos do jazdy co sie nie rozpadnie po 100km w rozsądnych pieniacach... bo masa "cudotwurców" którzy reanimują takie sprzęty ,ze głowa mała...

 
Posty: 10
Rejestracja: 31 października 2008, 18:47
Lokalizacja: Węgrów/wa
Motocykl: VFR 800FI
Rok produkcji: 0

Post » 10 maja 2009, 20:54

goOly19 pisze:
Kod: Zaznacz cały
oproś np Czikena o pomoc przy kupnie
a pozniej CENZURA po 3 tys km cos CENZURA w moto bez przyczyny i k***rwa beda pretensje do czikena... motocykl musi swoje kosztowac nie szukac okazji!!
3 tys to duzo czasu zeby zabic motka :) he he. Bez zbędnej wazeliny :piwo: -z tego co czytałem u Was i na forum.motocyklistow.pl to jednak wiem iż Cziken bedzie potrafił wybrac Wam dobrego szpeja :). Sam troche dłubie przy motkach i potrafie uwidzieć wiedzę u kogoś (btw nie znam sie z kolegą Czikieniem- zeby nie było... he he).
Dziekuje za uwage :)



pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 10 maja 2009, 21:18

wiadomo ,ze nikt nie bedzie mial pretensji po przejechaniu 3 tys km... czy nawet po przejechaniu 500km i ostrego palowania... ale jednak zawsze z takim specem który świetnie ogarnia temat jest mniejsze prawdopodobieństwo trafienia na minę która rozpadnie sie po 100km. ..

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 10 maja 2009, 21:58

Ja jeżdżę juz od 4 lat na hondach i miałem 5 modeli w tym jeden był dwusuw i z żadnym nie miałęm jakiś większych problemów jedynie coś w 900 rr była dwójka ale zrozumiałe dlaczego i coś z ładowaniem ale to był mały problem który został szybko zażegnany. A Poza tym same superlatywy. A jeśli chodzi o CBR 600 nawet to niech ktoś znajdzie mi takie moto z takimi osiągami i takim wykonaniem i trwałością i żeby jeszcze paliło na trasie 4,2 l/100km bo tyle mi wzięła CBR F3. Normalnie szoook . Simson mi tyle palił jak go piłowałem 70 km/h a wierze że jakbym leciał na autostradzie to ok 4 litrów by wziął bo ja byłem na pętli Bieszczadzkiej i ttroche redukcji tez było i trzeba było wkręcić na obroty. Ja narazie nie zamierzam zmieniać firmy i mam nadzieje że jk najdłużej zostane wierny Hondzie . Przynajmniej w sportach bo turystyka to troche róznie jest.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posty: 8
Rejestracja: 02 maja 2009, 10:30
Lokalizacja: Radom
Motocykl: SZR, SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 10 maja 2009, 22:09

A jeśli mi się można wtrącić to uważam że temat z dupy. :brawo:

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 maja 2009, 22:15

Nie doradzam przy kupnie motocykla z wielu powodów. Ostatnio kumpel mnie prosił żebym mu pomógł przy kupnie KTM 450EXC z ogłoszeń jak to zwykle słynne "igiełki" (tak w ogóle to nie wiem skąd się wzięło takie kretyńskie określenie) Ujeździłem się za psi CENZURA a nerwów co niemiara :wnerwiony: No dopiero jak zaczynasz uzywac okreslen bardzo technicznych i dowiaduja sie ze jestem mechanikiem z zamilowania a nie na sile to rurki lekko mieknal ale tez nie wszystkim. No razu jednego to bardzo ciepło już było i powiedziałem ze ja to pier**le. Podstawowa sprawa to taka, że bez wnikliwej diagnostyki na warsztacie ciężko zobaczyć wszystko i dowiedzieć się coś więcej na temat silnika. Jedyne co zwsze mówię gdy ludzie pytają na co mają zwracać uwagę, odpowiadam - NA WSZYSTKO !! DOBRY MOTOCYKL WIDAĆ BARDZO WYRAŹNIE !!! CENZURA także widać wyraźnie a CENZURA zrobiony dobrze widać mniej wyraźnie natomiast bardzo CENZURA lecz zrobiony prfekcyjnie i bardzo młody widać ciężko rotfl2: rotfl2: Co do pracy silnika to ma odpalac i chodzic rowno bez obcych dzwiekow niz typowe dla danego silnika. Najśmieszniejsze jest to, że dobre moto gdy do mnie przyjezdza to poznaje ze jest ok zanim sie zatrzyma przed bramą :one: Dobry motocykl jest zawsze czysty z zadbanym lakierem i plastikami...zadbanymi elementami aluminiowymi bez osadow i przebarwień wszystkie śruby i nakrętki piękne a gdy spojze w glab pod zbiornik w okolice gaznikow czy przepustnic i listwy wtryskow jest czysto i aluminium sieci...ocynkowane elementy i wszelkie powloki galwaniczne blyszczą :) Taka byla moja 929 i takie sa niektore motocykle moich przyjaciol. W tych motocyklach robi sie czynnosci serwisowe z najwieksza przyjemnoscia i nigdy nic sie nie dzieje niepokojacego. Jednakze 90% zadbanych motocykli w ktorych nie dzieje sie awaria jest kupionych powyzej ceny gieldowej badz sprowadzonych samemu. Dobra temat rzeka a moja skladnia cos slaba dzis bo juz na jedno oko widze hehe. Ide spać bo jutro musze zlozyc caly piec

[ Dodano: Nie Maj 10, 2009 10:20 pm ]
newbie pisze:A jeśli mi się można wtrącić to uważam że temat z dupy. :brawo:


dobrze ze nie do dupy bo takie tematy to ja widze na efukt.com rotfl2: rotfl2:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 10 maja 2009, 22:46

Jesli o mnie chodzi to zgadzam sie z Czikenem w 101%.
Dobre moto widac odrazu po moto i po wlascicielu i choc zazwyczaj ceny takich sa wyzsze bo nikt nie sprzeda pewnego sprzeta za grosze to mozna znalezc okazje cenowa ale do tego trzeba czasu i cierpliwosci.

Inna kwestia tyczy sie przebiegow. *0% ludzi pisze czy mowi ze woli jak moto ma orginalny przebieg ale jak przychodzi co do czego to z tych 80 robi sie co najwyzej 10%. A kazdy wierzy w te 20 tys w 10 letnim moto :wnerwiony: Ostatnio wlasnie sprzedawalem R6 co miala 57tys i malo kto sie interesowal albo jak juz to ze przebieg za duzy w moto z 99r. Ja bym powiedzial ze nawet dosc maly jak na 10 letnie moto ale taka jest rzeczywistosc.
Ludzie wola sie sami oszukiwac i kupic jaknajmlodsze moto za jak najmniejszaq kase a potem sa takie tematy ze to padlo, a czemu tamto mruga, a jeszcze cos innego sie nie swieci, lub czemu cos stuka.
Motocykl jest tylko maszyna ktora ma prawo sie zepsuc a jak ktos kupuje moto bo jest 1tys tansze a potem zamiast wydac na remont 3 tys to rozklada rece bo ile to kasy i zeni dalej albo lepi u pana Henia i mamy skutki.

Dobra koncze bo sie rozpisalem niepotrzebnie :P Tylko denerwuje mnie takie gadanie...
Koniec :) i pokuj mam nadzieje ze nikt nie poczol sie urazony :)

 
Posty: 44
Rejestracja: 31 lipca 2008, 22:05
Lokalizacja: Wro / Poo
Motocykl: sc-28 byl
Rok produkcji: 1994

Post » 11 maja 2009, 00:16

cziken929 pisze: Inna sprawa to impporterzy cwani i chcący zarabiać sprowadzając i lepiąc najgorsze śmietniki europy. Ceny dobrych motocykli na zachodzie nie są opłacalne dla importu.


swiete slowa, zgadzam sie w 100%,

btw to jest Polska...

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 27 maja 2008, 10:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 11 maja 2009, 01:32

a mam pytanko odnosnie przebiegu. czy tak jak na przykladzie samochodow mozna sprawdzic po numerze ramy czy cos w serwisie , jesli takowe moto bylo serwisowane? tak sprawdzilem w vw fure. bo mam maly przebieg, filtr powietrza org z kreska na obudowie i filtrze, a filtr w miare jeszcze, tak samo klocki byly org,a wiele rzeczy niebylo jeszcze ruszanych , do czasu jak sam ich nieruszylem, przebieg jest jaki jest, az tak tym sie niesugerowalem ale ciekaw jestem

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 11 maja 2009, 08:44

no tak popiera wasze poprzednie wypowiedzi... ja broń Boze nie szukam okazji... bo takie zdarzają się naprawdę sporadycznie... tylko w tej CENZURA*ej polsce jest w 3/4 przypadkow sprzedaje sie zawsze jak juz sie cos pier**li... pełno cudotwórców którzy reanimuja takie trupy ze szok :wnerwiony: dlatego przy nastepnym zakupie bede poszukiwal kogos bardzo kompetentego kto by ogarnal temat...

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 11 maja 2009, 10:12

a ja powiem jedno 929 i 954 to nie są dobre motory jak dla mnie,,,,
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 11 maja 2009, 11:40

Trauma w tym modelu , który szukasz bo z tego co pamiętam to SC28 lub SC33 piec naprawdę wiele wytrzymuje. Niewiem skąd trafiasz ciągle egzemplarze z zajechanymi panewkami...Nawet po części Ciebie rozumiem , że szukasz , kasa pewnie ciężko Ci przychodzi jak każdemu młodemu (mi także) i niechcesz wtopić (ale w to nie wnikam). Niewiem ile wycieczek po sprzęty sobie zrobiłeś, ale coś tam pojezdziłeś i rozumiem Twoje rozgoryczenie. Ale nie uogólniaj 900RR przed 2000 rokiem to nie tylko legenda i mity ja o swoją dbałem, robiłem regulacje w terminie, lałem olej Motula300V, nie katowałem na zimnym i wcale nie emerycko śmigałem. Nigdy motocykl mnie nie zawiódł (raz się spaliła żarówka). Sprzedałem wyłącznie z tego powodu, że miałem ją trzy sezony i udało mi się coś uciułać żeby przesiąść się na nowszą 1000RR. W Rzeszowie i okolicach śmiga dużo takich SC28/33 i większość serwisuje znajomy , który także potwierdza opinie , że jak już coś w silniku naprawia to głównie skrzynie zakatowane podczas nauki przebijania na kole. Panewek ma może 1 przypadek rocznie. Może ty się przewrażliwiłeś na tym punkcie? Moja rada nie szukaj za wiele po komisach(choć i tam są dobre sprzęty niekiedy). Popatrz po prywatnych ofertach, konkretnie pogadaj ze sprzedającym, przed wyjazdem poproś kogoś z forum kto jest z okolic i ma czas obejrzeć czy warto jechać. Na pewnym regionalnym podkarpackim forum chłopak wystawił SC28 wstępnie wartą obejrzenia obczaj http://www.motorzysta.pl/viewtopic.php?id=1374 . No chyba , że zmieniłeś zdanie co do Hondy i wolisz inne moto...Wyluzuj się trochę i zastanów co chcesz w życiu robić - jak sobie odpowiesz to działaj!PZdr

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości