

![n ;]](./images/smilies/688.gif)
>>>>>CBR 929<<<<<
ZASILANIE - CZARNO-BRĄZOWY (czarny z brązowym paskiem)
LUZ - JASNOZIELONO-CZERWONY (jasnozielony z czerwonym paskiem)
PRĘDKOŚĆ - RÓŻOWO-ZIELONY (różowy z zielonym paskiem)
OBROTY - ŻÓŁTO-ZIELONY (żółty z zielonym paskiem)
MASA - ZIELONY (może być też zielono-żółty, zielono-czarny lub zielono-różowy)
>>>>>DATATOOL DIGI<<<<<
ZASILANIE - CZERWONY
LUZ - BRĄZOWY
PRĘDKOŚĆ - ZIELONY
OBROTY -ŻÓŁTY
MASA - CZARNY
NATOMIAST KABEL POMARAŃCZOWY SŁUŻY DO KALIBRACJI O KTÓREJ BĘDZIE MOWA PÓŹNIEJ.
Sprawę kolorów mamy już za sobą. Kable łączy się tuż przy kostce idącej do zegarów tak jak na fotce niżej. Trzeba ściągnąć szybę. UWAGA!!! Kable muszą być do siebie przylutowane ze względu na niskie napięcie. Jeśli tego nie zrobimy możemy mieć później problemy z kalibracją.

Tak wyglądało skończone... Dobrze pospinać kable łączone ze sobą opaskami żeby się nie pourywały

Ostatni etap to kalibracja. Tutaj pomocny jest film:
http://www.youtube.com/watch?v=4tuVMoSent4
Do kalibracji służy kabel pomarańczowy. Należy przykładać go do masy (najlepiej do akumulatora). Po przekręceniu stacyjki powinno migać 0 literka "n' lub -. Teraz pomarańczowym kablem dotykamy masy i trzymamy do czasu pojawienia sie migającej litery P. Następnie pojedynczymi dotykami wybieramy liczbę biegów. Po wybraniu liczby biegów kabel pomarańczowy izolujemy a migający ostatnio wybrany bieg powinien zmienić się w migające 0. Teraz ustawiamy motocykl na stojaku, tak aby tylne koło było w górze. Odpalamy naszą piękną bestie


