It is currently 18 November 2025, 13:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przegląd techniczny?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 15 December 2007, 20:16
Location: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Year production: 2003

Przegląd techniczny?

Post » 05 March 2008, 13:23

Mam do was pytanie musze zrobić przegląd w stacji kontroli pojazdów i tu mam pytanie bo założyłem wydech leo vince carbon niby jest z jakąś wkładką ale czy przejdzie przegląd czy lepiej założyć orginalny?
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 05 March 2008, 15:01

Moim zdaniem bez problemu powinien przejśc badanie pozytywnie. Też mam LeoVince karbon (przelotówka- bez wkładki) i bez problemu przechodzi przegląd choc dużo zależy od diagnosty, bo mnie kiedyś nawet na rolki kazał wjechac motorkiem by sprawdzic hamulce!!! Ale dużo nas tu , więc niech inni koledzy się wypowiedzą jak to u nich wygląda??!!

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 05 March 2008, 16:26

Wiekszosc stacji ktore przeprowadzaja porzeglady tlyko wbija pieczatke nie patrzac na nic ew sprawdza ci swiatla kierunki i czy masz lusterka, bardzo rzadko ktora stacja sprawdza glosnosc wydechu bo poprostu nie maja do tego urzadzen albo im sie nie oplaca. Ja mam microna niedopuszczonego do uzytku drogowego i gosc powiedzial widze ze ladny motorek to pewnie zadbany i sprawny wiec podbije bez porblemu tylko wlacz pan swiatla i to by bylo na tyle.

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 15 December 2007, 20:16
Location: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Year production: 2003

Post » 05 March 2008, 16:55

Bo to będzie pierwsza rejestracja w kraju i pierwszy przegląd. A w sumie nie chodzi mi tyle o głośność co o te spaliny bo ktoś mi powiedział że to sprawdzają?i
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 05 March 2008, 16:56

Witam masz obawy,że nie przejdzie przeglądu załóż
orginalny po przeglądzie zamień u mnie jest tak,z przeglądem wchodzisz dajesz dowód płacisz i ogień :mrgreen: pozdro

User avatar
 
Posts: 16
Joined: 04 January 2008, 21:31
Location: Czerwionk
Motocykl: Honda Fireblade 929
Year production: 0

Post » 05 March 2008, 17:45

Jak będzie miał gość jakieś wąty ! to sie jedzie gdzie indziej ! i po sprawie :twisted: łaski nie robi.

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 05 March 2008, 17:46

Przejdzie na pewno. Czystosci spalin nie sprawdzaja tez prawie nigdy, chyba ze przyjedziesz jakims starym malczarem to moze wtedy ale w nowym moto po co to nie wsk zeby zatruwala srodowisko. NIe boj zaby tylko jedz na przeglad w koncu wydech masz leovince a nie samorobe jakas.

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 15 December 2007, 20:16
Location: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Year production: 2003

Post » 05 March 2008, 18:05

zrobie jak mówicie dzięki chłopaki za wyrozumiałość i odpowiedzi.. w sobote spróbuje to załatwić żeby tylko nie padało.. i napisze jak poszło emanko
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

 
Posts: 5
Joined: 06 March 2008, 16:16
Location: warszawa
Motocykl: sc44
Year production: 0

Post » 06 March 2008, 16:19

ja ostantnio bylem na stacji w ITS w warszawie, to mi koles powiedzial ze glosnosc sie mierzy tak:

odkrecamy gaz do polowy obrotow (czyli tak gdzies 5-6 tys.) i sprawdzamy, zeby przeszedl musi miec nie wiecej jak 92 albo 94 decybele (dokladnie nie pamietam ale na pewno 90- siąt pare)

proste

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 06 March 2008, 16:21

Cos ci sie chyba pomylilo przeciez seryjne wydechy sa glosniejsze. To jest widocznie norma dla aut. W razie gdyby robili problemy zawsze mozna jechac na inna stacje

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 06 March 2008, 16:26

koma ja nie dawno robilem 1 przeglad i to bez moto jedyny warunek to musialem wszystkie dane mu podac mojego moto ;) bo byly wymieszane w 900 RR i bez problemu to zalatwilem i bez zadnej łapówki wiec tobie spokojnie sie uda to załatwic a jak sie cos przyczepia to jedz do jakies mniejszej stacji diagnostycznej;))

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Post » 06 March 2008, 16:35

Ja zapłaciłem 90zł, koleś wyszedł, sprawdził światła, kierunki ( stwierdził że kierunki led z tyłu są za mało widoczne, ja mu na to że fabryczne :P ) pipnął sobie sygnałem dźwiękowym i stwierdził że jeszcze za zimno na moto :shock: Tak jak pisali koledzy, jak mają jakieś burzawki to się jedzie w inne miejsce, najlepiej na pobliską wiochę! Taniej i bez problemu :wink:

Next

Return to Ogólne (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests